Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik op menu ga en >en afsluiten>uitschakelen dan sluit die af,maar kan niet terug opstarten met afstandsbediening.Om op te starten moet ik dan het power knopje van achter eerst uit en dan terug aan zetten.Heeft dat iets te maken met de instellingen of met de image?

Nochtans heeft het tot eergisteren perfect gewerkt met deze image,en moet iemand met de instellingen hebben geprutst.kan iemand mij daarmee wegwijs in maken AUB

Geplaatst:

Zou eerst eens kijken of de box daadwerkelijk uitschakeld. Het lijkt er meer op dat de box niet echt uit gaat waardoor de box niet met ab aan te zetten is. Het kan idd heel erg goed liggen aan instellingen/image.

Welk image gebruikt de box?

Reageert de box ook niet op de aan/uit schakelaar voorop de box?

Geplaatst:

kan je eens kijken of je de box kan pingen met een computer op het netwerk. Vermoedelijk gaat de box namelijk niet uit en blijft er een proces lopen waardoor de box niet afsluit.

Zelf ken ik de gemini images niet heel erg goed. Dus ik weet niet exact waar je de instellingen verkeerd zouden kunnen zijn. Te denken valt aan geheugeninstellingen van swap-bestanden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...