Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een DM500HD met de Open-Pli image van 16 november en een externe eSata schijf. In het verleden met de oude Open-Pli kon ik twee programma's tegelijk opnemen, na verloop van tijd begon ik dan met het kijken van het eerste programma zodat ik makkelijk de reclameblokken kon skippen.

Dit ging altijd prima zonder stotteren of welke andere hapering dan ook. Sinds ik de nieuwe Open-Pli 2.1 (beta) gebruik krijg ik tijdens het kijken van het eerste programma, hij neemt op dat moment dus twee programma;s op, ernstige haperingen en soms pauzes in het afspelen van 2 seconden. Als ik handmatig de opname stop van het eerste programma, dan gaat het al beter, maar nog steeds niet zoals met de oude versie.

Ik heb de schijf laten controleren op bestandssysteem fouten, en zelfs een keer opnieuw geïnitialiseerd, dat heeft niet geholpen. De nieuwe #84 bootloader is geïnstalleerd, en verder werkt de Dreambox perfect.

Heeft iemand anders hier ook last van ?

Fred

Geplaatst:

Het probleem is opgelost, bedankt allemaal voor de reacties en hulp bij het oplossen.

Als je ons ook nog zou willen laten weten hoe je het hebt opgelost, dan hebben misschien anderen hier ook nog eens iets aan.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Het probleem is opgelost, bedankt allemaal voor de reacties en hulp bij het oplossen.

De mensen hier zijn er niet op uit om jou dwars te zitten of zo!

Als ze niet reageren, dan weten ze het antwoord niet of hebben ze niet hetzelfde probleem.

Jouw reactie lezend, ga je er van uit dat de mensen je niet willen helpen, en dat lijkt me volledig onterecht.

Tevens zal het plaatsen van je oplossing andere mensen kunnen helpen in de toekomst.

Als je de oplossing niet plaatst, doe je eigenlijk precies wat je andere mensen onterecht verwijt.

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Geplaatst:

Probleem is opgelost (in mijn geval) door het opnieuw formateren van de HD op een PC. Daarna initialiseren via het menu en alles werkt weer. Ik heb een enigszins cynische ondertoon in mijn posting gestopt vanwege het ontbreken van welk soort reactie ook. Uiteindelijk heeft mijn cynische toch gewerkt .....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...