bistro Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 In de jaren negentig waren er twee grote dance hits waar je een trein in hoorde , iemand die dit bekent klinkt ? Graag had ik geweten welke dat weer waren , m'n geheugen laat me in de steek .
mauspartyhouse Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 (aangepast) Kadoc - Nighttrain All on board ! Die tweede ff geen idee..... 17 november 2011 aangepast door mauspartyhouse ET8000
mereltje Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 http://oskamrj.home.xs4all.nl/sniv/Bootleg/24-tjoek%20tjoek%20song.mp3 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
mereltje Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Zittend in de trein, rijdend naar 't Oosten (tsjoek) en ik kom uit Zoetermeer. I weet niet wat ik wil, ik weet niet waarnaartoe, (tsjoek) weet echt niet wat ik hier doe. k wacht nu al een uur op een mooie dame, 'k zou haar ontmoeten op het station (van Vleuten). Maar de trein die reed voorbij, hij stopte niet in Vleuten, 'k wist echt niet dat dat ook kon. Nu, baal ik, want ik moet in Vleuten zijn. Ik wil, haar ontmoeten, we hadden 't zo fijn. Een kleine oude dame, is naast me komen zitten en begint een saai verhaal. 'T kan me echt niet boeien, nee ik luister niet, want ik barst van liefdes-verdriet. Nu, baal ik, want ik moet in Vleuten zijn. Ik wil, haar ontmoeten, we hadden 't zo fijn. Ik neem nu met een omweg, de trein naar Vleuten en ben hoop ik net op tijd, maar zij is al verdwenen, met een intercity. Jezus wat heb ik een spijt. Wat een klere meid. Nu, baal ik, 'k had eerder moeten zijn. Ik wou haar ontmoeten, we hadden 't zo fijn. Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Alventali Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 De andere moet haast wel KLF zijn Last train to trancentral Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
mauspartyhouse Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Zittend in de trein, rijdend naar 't Oosten (tsjoek) en ik kom uit Zoetermeer. I weet niet wat ik wil, ik weet niet waarnaartoe, (tsjoek) weet echt niet wat ik hier doe. k wacht nu al een uur op een mooie dame, 'k zou haar ontmoeten op het station (van Vleuten). Maar de trein die reed voorbij, hij stopte niet in Vleuten, 'k wist echt niet dat dat ook kon. Nu, baal ik, want ik moet in Vleuten zijn. Ik wil, haar ontmoeten, we hadden 't zo fijn. Een kleine oude dame, is naast me komen zitten en begint een saai verhaal. 'T kan me echt niet boeien, nee ik luister niet, want ik barst van liefdes-verdriet. Nu, baal ik, want ik moet in Vleuten zijn. Ik wil, haar ontmoeten, we hadden 't zo fijn. Ik neem nu met een omweg, de trein naar Vleuten en ben hoop ik net op tijd, maar zij is al verdwenen, met een intercity. Jezus wat heb ik een spijt. Wat een klere meid. Nu, baal ik, 'k had eerder moeten zijn. Ik wou haar ontmoeten, we hadden 't zo fijn. Heb me een ongeluk gedanst op die dikke beats.... Vermoed dat TS niet deze plaat bedoelde..... ET8000
Crazy Sat Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Ook misschien deze ( al gaat het over de "Vengabus" ) feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Bigfoot Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 S'Express - Theme from S'Express http://en.wikipedia.org/wiki/Theme_from_S%27Express
Psychosammie Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Albert Hammond doet hem zelf na: Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Bigfoot Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 je had ook nog: ska train - the beatmasters
Alventali Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 @ Bistro staat de tweede er al tussen ?? Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen