Ambilight Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Hallo ik heb 2 verschillende afstandsbedieningen bij de VU+UNO gekregen de ene werkt wel en de andere niet wat kan er aan de had zijn
Zuppelan Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 De linkse is de afstandsbediening van de Vu+ Solo & Duo. Die zend uit met systeemcode 1, de Uno reageert op afstandsbedieningen met systeemcode 2. Vermoedelijk kan je de Uno wel op een manier vertellen dat hij op systeemcode 1 moet reageren, maar ik weet niet hoe. De rechter afstandsbediening heeft een instelbare systeemcode.
carlo666 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 De linkse is de afstandsbediening van de Vu+ Solo & Duo. Die zend uit met systeemcode 1, de Uno reageert op afstandsbedieningen met systeemcode 2. Vermoedelijk kan je de Uno wel op een manier vertellen dat hij op systeemcode 1 moet reageren, maar ik weet niet hoe. De rechter afstandsbediening heeft een instelbare systeemcode. Er is een plugin "RemoteControlCode" waarmee je de Uno op systeemcode 1 (AB van de Duo of Solo) kan laten werken. Bij het instellen heb je wel beide afstandbedieningen nodig, die van de Uno voor de plugin te starten en aan te geven dat ie op controlcode 1 moet, die van de Duo om de instelling te behouden. Bij VTI 3.2 staat deze plugin standaard al geïnstalleerd. Andersom kan je ook de AB van de Uno m.b.v. toetsen 2 en 7 enkele seconden drukken tot witte knop rood wordt, dan "help"-toets, daarna 0001 omzetten voor bediening van de Duo. (procedure met 0002 voor de Uno)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen