Ga naar inhoud


Zal de euro toch verdwijnen !!!


1pm

Aanbevolen berichten


De wereld op zijn kop.

 

Eerst wilde men massaal een off-topic forum, nu het er is vind men het te off-topic ;)

 

 

 

 

misschien het satfun4all gedeelte offtopic nog onderverdelen? oftopic>serieus en offtopic>lol waarbij dan dmv stemmen het topic automatisch in het ene of andere topic verschijnt :grin:

Ik zie al leuk heen en weer flippende topics voor me :cool:

 

mvrgr

aangepast door aardbeì
  • Like 1

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien het satfun4all gedeelte offtopic nog onderverdelen? oftopic>serieus en offtopic>lol waarbij dan dmv stemmen het topic automatisch in het ene of andere topic verschijnt :grin:

Ik zie al leuk heen en weer flippende topics voor me :cool:

 

mvrgr

 

Dat zal wel een leuke add zijn ja. Knopje 'Bromsnor' en knopje 'LMAO', haalt 1 van beide 75% met minimaal 25 stemmen ofzo gegeven dan springt hij naar het desbetreffende topic. Kunnen we mensen die grappig proberen te doen lekker sarren door allemaal op Bromsnor te klikken :D. Jij hebt goede ideeen meneer! Gelijk patenteren!

  • Like 1

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet. Groot Brittannië heeft een uitzonderingspositie net als Denemarken.Daar hoeft de Euro niet ingevoerd te worden. Ik voor mij hoop dat de Euro klapt. Dan betaal je een vast bedrag en ben je van alle andere kosten vanaf. Zoals dat nu gaat, aan modderen tot je een ons weegt. Onzekerheid niet weten wat er nog meer gaat komen vindt de financiële markt niet echt leuk.

Je bedoeld na je betaald een vast bedrag gaan de echte kosten beginnen.

Alle bedrijven zullen hun extra kosten dan gaan door berekenen ,

Zelfs ondernemers die er helemaal geen kosten van hebben zien de prijzen stijgen

He wacht even ik doe ook even mee.

Kortom bussnes as useall burger is weer is de l@l.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld na je betaald een vast bedrag gaan de echte kosten beginnen.

Alle bedrijven zullen hun extra kosten dan gaan door berekenen ,

Zelfs ondernemers die er helemaal geen kosten van hebben zien de prijzen stijgen

He wacht even ik doe ook even mee.

Kortom bussnes as useall burger is weer is de l@l.

 

Dat komt door hebzucht, collectief weigeren lange termijn te denken en men ziet niet in dat het juist averechts werkt. Supermarkten draaien nooit zulke hoge omzetten als wanneer ze weer een prijzenoorlog hebben. Ik heb liever 11x een klant voor een tientje dan 1x een klant voor 100 euro. Klopt, heb er meer tijd mee, meer kosten (al is het maar dat de lampen langer aan moeten), en zal uiteindelijk minder overhouden dan bij die ene van 100 ook al heb ik een tientje meer in mijn bij 11 klanten. Maar ik heb liever dat 11 mensen tevreden naar huis gaan en over mijn winkels praten dan 1tje. Dan maar een plakje worst minder.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als nl de florijn zou invoeren dan zal de waarde van florijn meer zijn als de gammel valuta van

rest eu en de usa.

 

resultaat voor ons wordt alles goedkoper (auto''s olie gas uit rusland graan enz enz)

 

export zal terug lopen maar ik niet erg we kunnen goedkoper inkopen

dan zelf maken.

 

dus meer geld met minder werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de zaak maar mooi klappen,

dan maar een tig jaar in de shit,(dat komen we sowieso wel,)

alleen beseft lang niet iedereen dat.

Anders blijft het maar doormodderen zo en gebeurt er over tig jaar weer hetzelfde.

 

De l@l zijn we toch wel.

 

Wil jij een huis wonen zoals die van de Flintstones? Een dergelijk huis kan je verwachten als de € verdwijnt in de gulden. Alsof het tot en met 31 december 2001 allemaal zo goed ging in de wereld. De crises van 1973, 1981, 2003 en 2007 allemaal meegemaakt en de jaren die een negatief effect had op mijn mogelijkheden, of die voor mijn familie had. Ja je zal maar zijn opgegroeid in de jaren negentig en de mooiste banen op je pad terecht kwamen, dan had je geluk. Het tijdperk van na de "De Muur" en het opdoeken van Oost-Europa.

Ik heb het helemaal gehad met al die crises. Het zijn er een beetje teveel geweest. Maar even dus. In 1973 had je de olie op de bon, de patat friet ging op eens een gulden kosten wat daarvoor nog maar f 0,45 kostte. Er was in 1973 in geen velden of wegen sprake van een "Euro", zowel niet als munt als benzinesoort.

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom de euro wel moet blijven. Maar die mensen die lopen te rotzooien met andermans geld en miljoenen hoge salarissen, premies, aandelen van het bedrijf, opties en noem maar op mee krijgen, dat moet eens worden gestopt. Dan maakt het niet uit of je de gulden, mark (sorry D-Mark), franc of euro hebt. Bij alles was het s....

Ik ben toch blij dat ik niet bij grensovergang Elten moet stoppen om daar Duitse Marken te pinnen, maar gewoon verder kan reizen met de euro's die ik in eigenland had gepind. Ook het omrekenen naar f 1,145 dat een Mark waard was, heb ik geen last meer van. Voor bedrijven is het omrekenen nog erger en kost alleen maar geld en ondernemersrisico omdat je nooit weet hoeveel een munt over tijdje waard zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ook anders zeggen

 

tot de jaren 70 ging het goed rond die tijd hebben ze de ecu ingevoerd (de voorloper van de euro) en de eu valtuta's met elkaar

verbonden en de wisselkoersen onder elkaar zaten vast.

 

dus sinds het koppelen van de valtuta's zijn de problemen gekomen

 

In die tijd waren ook al problemen met de middellandsezee landen toen hebben ze ook

de valuta's van italie en spanje een paar keer gedevalueerd de pesata zelfs een

keer met 50% dus 50% schulden laten vallen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...