Ga naar inhoud


Let op je ABN-AMRO rekening...


ArsLP

Aanbevolen berichten

Bij duizenden klanten van ABN Amro is een pinbetaling afgeschreven die ze eerder ook al van de rekening zagen verdwijnen. De bank onderzoekt waarom er dubbel is afgeboekt.

Klanten van ABN Amro die woensdag een pinbetaling hebben gedaan in winkels, restaurants of parkeerautomaten, zagen donderdag opnieuw hetzelfde bedrag van de rekening verdwijnen. Het gaat daarbij om duizenden betalingen, zegt een woordvoerder van de bank. Het foutief afgeschreven geld wordt teruggestort.

 

Bron: Webwereld.

 

Dus kijk je rekening na... ongelovelijk dat dit kan gebeuren. :angry:

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ABN Amro,heeft in 2008-2009 een milliarden steun van de overheid gehad.

vette bonusen werden gewoon uit betaald,de minister deed niks.

2011 duzenden mensen worden benadeeld en,men doet weer niks.

Ik was eerst bij de Fortis bank ,nooit geen problemen,maar door al dat gesjoemel hebben ze deze bank kapot gemaakt,nu hebben ze mijn rekening naar de ABN over gezet,tot van de week kon ik nog met mijn Fortis pin pas overal terecht,vrijdag werkte hij niet meer,dus maar de nieuwe ABN pas genomen,en ja hoor hij doet het in de pin automaat,maar weer geen online banking mogelijk.

De e dentifier was al gehackt voor dat deze bij de klant aankwamen,nu hebben ze de e dentifier 2,deze kun je ook op de Pc aansluiten ,maar,,, de sofware die daar voor nodig hebt deugt ook niet,nl na dat deze geinstalleerd is kun je de Pc met win.7 home premium de volgende dag niet meer normaal opstarten,na systeem herstel word die sofware er weer af gegooit,en alles werkt weer prima.

Het skimmen van pin automaten is al langer bekend,maar daar deze in Roemenie gemaakt worden is het dweilen met de kraan open,er is een stad genaamt Baca deze heeft de bijnaam skim citty,dus dat zegt al genoeg.

Er was voor een poos terug,2010 of zo,een reportage over op RTL Television.

De banken krijgen steets meer macht ,het beste is gewoon kontant te betalen,dat werkt namelijk altijd.

Het spaar varken is inmiddels omgeruild voor een Safe,is wel wat veiliger,wan een goede safe neemt men niet zo snel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...