Ga naar inhoud


[SAB Titan I HD] tv functie afstandsbediening


mjans

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn ouders hebben een SAB Titan I HD receiver. Nu zitten ze met het "probleem" dat ze eigenlijk het volume van de TV ook willen kunnen bedienen met de afstandsbediening die bij de receiver zit, terwijl het volume van de receiver zelf gewoon op maximaal staat. Ik heb al in de gebruikershandleiding gezocht, maar kon hierover niets vinden, behalve dan dat de TV/SAT knop bedoeld is om te schakelen tussen TV en ontvanger mode. De TV reageert niet als de afstandsbediening op TV mode staat en er staat ook niet in uitgelegd hoe de juiste TV te programmeren.

Op het moment dat ik de TV/Sat knop indruk, verschijnt er: "ru" op het display van de receiver.

 

Nu heb ik wel deze link gevonden met een gebruikshandleiding over het programmeren van de afstandsbediening:

http://www.decosatel...ning_Manual.pdf

 

Helaas is dit een andere AB dan die bij deze ontvanger zit.

 

De afstandsbediening die bij de receiver zit, is dezelfde als die beschreven staat in de handleiding van de receiver zelf:

(http://www.sabsatell...handleiding.pdf)

 

Heeft iemand een idee of een link met beschrijving over hoe de standaard afstandsbediening te programmeren om het volume van de TV zelf te bedienen?

 

Ook zit er een F1 knop op de afstandsbediening, maar in de handleiding zie ik niet staan waar deze knop voor dient.

 

Alvast bedankt,

Michiel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast opdevlakte

je kan niet het volume regelen van de tv..

De werking van de toetsen is een beetje afhangkeluk van welke fw je er op heb staan.

Die ab is niet voor de titan maar voor de ultimate superhd

=============================================

johan

aangepast door opdevlakte
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ze willen is het volume van de TV zelf te kunnen regelen met de afstandsbediening van de SAB, zodat ze niet steeds van AB te hoeven wisselen. Het volume van de SAB staat al op maximaal.

Als ik het goed begrijp uit de handleiding moet dit kunnen, maar blijkbaar is dit toch niet zo?

 

In ieder geval bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...