Ga naar inhoud


Opnieuw laden Film1 Inverto Scena 5


tris

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Canaal Digitaal is weer eens aan het rommelen in het zenderaanbod en nu was film1 aan de beurt. Op de kanalen ontvang ik nu zwart beeld.

Om de zenderlijst opnieuw te laden bij mijn Scena 5 heb ik gekozen op het oorspronkelijke film 1 kanaal voor:

 

- geavanceerd zoeken

- het lijstje met satelliet en frequentiegegevens etc wat op de site van Canaal Digitaal stond volledig ingegeven

 

Na de zoekopdracht komen de gevonden zenders waaronder Film 1 keurig in beeld waarna ik met de groene knop de zender vastleg. Het beeld blijft echter volledig op zwart en na ruim 2000 kanalen doorgeworsteld te hebben zie ik 'm ook nergens staan. Volgens de handleiding zou de zender achter de huidige zenderlijst staan, maar hier staat ook niets...

 

Weet iemand wat ik fout doe?

 

Alvast bedankt, Tris

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je het op deze manier geprobeerd

 

Stap 1 - Druk op de MENU-toets van de afstandsbediening.

Stap 2 - Selecteer de optie Instellingen en druk op de OK-toets van de afstandsbediening.

Stap 3 - Selecteer optie 6 Kanalen zoeken en druk op de OK-toets.

Stap 4 - Selecteer de optie geavanceerd zoeken

Stap 5 - Druk de gele toets van afstandsbediening in.

Stap 6 - Selecteer nu de optie snel zoeken

Stap 7 - Druk op de OK-toets op de afstandsbediening

Stap 8 - Druk op de groene toets van de afstandsbediening wanneer de ontvanger klaar is met het inladen om de nieuwe zenderlijst op te slaan.

Stap 9 - Druk tot slot op de EXIT-toets om het menu te verlaten

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dit stappenplan heb ik volledig gevolgd met de rode en ook met de gele (sneltoets). Helaas geen resultaat.

Is het geen probleem dat ik de zoekactie start vanaf het oorspronkelijke kanaal?

En als de nieuw geladen zenders verschijnen moet ik dan meteen op de groene knop duwen of eerst het balkje film 1 laten oplichten en dan met groen bevestigen?

 

Zucht... ik heb het eigenlijk allemaal al geprobeerd zonder resultaat. Iemand nog een idee? Misschien een gemiste update of zo?

 

Tris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mis je alleen film 1 ,of mis je meer HD zenders, werken de andere HD zenders wel ,

help het ook eerst de kanalen te verwijderen ,die niet werken .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...