Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een tv met maar 2 hdmi aansluitingen, nu heb ik de dreambox en de ziggo ontvangen op de hdmi aangesloten.

Nu heb ik een xbox360 gekocht die wil ik ook op hdmi aansluiten (kan ook op s-video)

maar denk dat hdmi betere kwaliteit geeft.

Nu heb ik gelezen over een switxh of een splitter.

Wat kan ik het beste doen?

Geplaatst:

Er zin switches met 4 in en 1 uit bijvoorbeeld. Zijn niet heel duur en je bent er prima mee gered. Er zit meestal een kleine afstandbediening bij voor het omschakelen. Ik heb er vroeger 1 gebruikt van het merk Clux. Deed prima zijn werk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• Moderator
Geplaatst:

Marmitec levert ook 4-1 HDMI switches, er zit een afstsands bediening bij, maar hij schakelt ook automatisch om, wanneer er op een van de ingangen een nieuw signaal aangeboden wordt.

Bij het inschakelen van je spel computer krijg je dus automatisch beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen