jumpie Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 heb dreambox gekocht maar deze kan de smartcard niet lezen , kan ik dit verhelpen ?
Gerard 76 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 heb je cccam er wel op dan? welke software (image) zit erop?
Loui (K) Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 (aangepast) Als je standaart software gebruikt van DMM dan zal het niet werken, je kan beter een alternatieve software op zetten zoals Pli hier heb je ook gelijk de Cccam erbij die jij nodig heb voor het decoderen. maar wil je DMM blijven gebruiken dan moet je een CI van CanalDigitaal gaan gebruiken met daarin jou smartkaart.Sorry ik lees nu dat je een Dm800 hebt daar zit geen commoninterface poort op dus zal je alternatieve software nodig hebben 20 november 2011 aangepast door Loui (K)
harry Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 heb je cccam er wel op dan? Een DM800HD heeft geen CI slot, dan moet het dus met cardreader software. Vreemd vindt ik dat er hier vrijwel altijd CCcam geadviseerd wordt. Er is meer, b.v. : "Scam", en dat werkt ook prima met een Canal digitaal smartcard.
Loui (K) Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Een DM800HD heeft geen CI slot, dan moet het dus met cardreader software. Vreemd vindt ik dat er hier vrijwel altijd CCcam geadviseerd wordt. Er is meer, b.v. : "Scam", en dat werkt ook prima met een Canal digitaal smartcard. Daar heb je gelijk in maar Cccam is de meest voor de hand liggende cam die gebruikt wordt,
jumpie Geplaatst: 27 november 2011 Auteur Geplaatst: 27 november 2011 bedankt voor julie hulp maar ben een leek in dit kan ik soms bij iemand terecht die mij bij hem thuis zou kunnen helpen ? weet niet waarover juliepraten
Dolf Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 Waar woon je? Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen