Hemant Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Hoi, ik heb op mijn DM800 Oscam i.c.m. 2.1.4 draaien. Alles lijkt goed tot ik in de webinterface aanlog dan krijg ik de melding CARDOK (no entitlements)No active entitlements found wat doe ik verkeerd? Hemant ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
cremas Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 In de oscam webif; -configuration -global In edit global config onder het kopje logging reader entitlements op 1 zetten. Groet, Cremas Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa
Hemant Geplaatst: 21 november 2011 Auteur Geplaatst: 21 november 2011 Die stond al op 1. Beetje verder gelezen en blijft toch een bekend probleem te zijn voor Irdeto kaarten. Inmiddels werkt oscam wel door goeie syntax te gebruiken voor Caid Groeten, Hemant ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Ghanssie Geplaatst: 20 februari 2012 Geplaatst: 20 februari 2012 Die stond al op 1. Beetje verder gelezen en blijft toch een bekend probleem te zijn voor Irdeto kaarten. Inmiddels werkt oscam wel door goeie syntax te gebruiken voor Caid Groeten, Hemant Wat is de oplossing dan? Thanks!
adri Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Die stond al op 1. Beetje verder gelezen en blijft toch een bekend probleem te zijn voor Irdeto kaarten. Inmiddels werkt oscam wel door goeie syntax te gebruiken voor Caid Groeten, Hemant Krijg je ook de weeklijkse emm updates? Bij mijn irdeto 2 kaart werkt alles, maar emm's zijn altijd NOT OK. Na ongeveer 1 week gaat de kaart dan op zwart. Even 1 minuut met CCCam 2.3.0 en alless werkt weer voor 1 week.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen