Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik sta voor de aanschaf van een VU+ DUO. Ik wil mijn huidige Stab motor blijven gebruiken.

Welk (alternatief) image werkt het beste met usals?

aangepast door wiz
titel aangepast

• Moderator
Geplaatst:

ik heb zelf geen draaibare opstelling, maar voor zover ik weet wordt de aansturing van de tuners gedaan door de drivers die de fabrikant maakt. En die zijn volgens mij (behoudens kleine versie verschillen) tussen de images allemaal hetzelfde.

Dus dan zou het geen moer uit moeten maken welk image je gebruikt qua aansturing via usals. Probeer het anders gewoon eens. Pak een image wat je wat lijkt en flash hem erin en ervaar het zelf of het ding doet wat je wil. Zo ja, niets meer aan doen, zo nee, een ander image pakken en kijken of dat beter aansluit bij je wensen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Geen expert, maar toch:

Ik heb een VU+DUO in combinatie met een DiSEqC motor. Die van mij is van het merk Motec en draait prima.

De aansturing van USALS DiSEqC motoren is voor alles gelijk en dus is er geen enkele reden om aan te nemen dat een van het merk STAB niet zou werken.

Ik heb er in de diverse forums niets over specifieke problemen gelezen.

Zoals 'wiz' al schreef is de USALS aansturing Image onafhankelijk.

Conclusie: Je kan hem gewoon blijven gebruiken.

aangepast door putemmer
Geplaatst:

Duidelijk, dank voor jullie antwoorden.

Ga proberen deze box met structuur in te richten.

Enige pc-ervaring is mij niet vreemd, maar toch voor mij de eerste keer om met alternatieve software/plugins ed. te werken.

Spannend!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...