Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds 2 wk heb ik de sab 3500, heel erg tevreden mee tot vanavond ik heel slecht ontvangst kreeg op de publieke zenders met als resultaag, geen signaal op ned1,2,3 en sbs. Overige zenders geen probleem.. Ik ga er vanuit dat de ontvanger goed is, schotel staat op 19.2, wat kan het anders zijn?? Hoor graag jullie mening! Thanks

• Moderator
Geplaatst:

Misschien storing van buitenaf, bijvoorbeeld een dect telefoon.

Verder kan het alles zijn tussen het dak en je tv toestel.

Je zal door testen moeten vaststellen wat de oorzaak is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

kijk even naar de f connector ,die op de lnb aangesloten zit, of die wel water dicht

is, even schoonmaken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Jeetje, ff voor de gein mn telefoon uitgezet, beel is gelijk goed!! Vaag zeg, week lang met deze decoder geen last gehad en sinds gisteren storing door telefoon..?! Die storing zou toch meteen moeten voorkomen??

Geplaatst:

Vreemde is dat ik voorheen totaal geen problemen had. Ik heb geen nieuwe draadloze telefoon of zo, zou het weer kunnen zijn??. Beeld is nu weer iets beter.

En je buren ook niet? Je zou niet de eerste zijn die door de nieuwe DECT telefoon van de buren (aan de andere kant van de muur) ontvangstproblemen heeft.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

• Moderator
Geplaatst:

Het zegt misschien iets over de afscherming van je antenne kabel.

Of een betere kwaliteit coax met een betere afscherming gebruiken, of de f-connectors opnieuw aansluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Na een paar dagen goed beeld, nu weer hetzelfde gezeur, geen beeld! Snap er nix meer van! Lastig te ondervinden wat stoort, dacht dat het telefoon was, ging ook beter met de telefoon uitgeschakeld maar nu weer geen signaal..

• Moderator
Geplaatst:

Tja, om weer te kunnen kijken zal je toch (moeten) laten vaststellen waar het probleem zit.

Je kan met een ander ontvanger kijken of het probleem opgelost is.

Je kan de LNB uitwisselen.

Je kan met behulp van een spectrum analyser kijken of er stoorbronnen aanwezig zijn.

Je kan er een monteur bijhalen, of iemand uit de kennisen kring met kennis van zaken.

Geplaatst:

Wat zijn typische stoorbronnen? Dacht dat het mijn telefoon was althans bij uitschakeling werd het beeld langzaam beter maar sinds een paar dageb helemaal geen beeld.

Moet maar een installateur erbij halen, weet het ook niet meer..

Geplaatst:

of je schotel staat los en beweegt,

zou toch eerst zelf even kijken of je de schotel beter krijgt.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen