bambostje1 Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 aller eerst hallo. aangezien ik nieuw ben hier een klein overzicht van wat ik heb.sab tuner en hivion hv-100 pvr 2 met hd van 160g een triax schotel van 88cm en een motech motor. dan het tv-vlaanderen abonnement. nu heb ik sinds vorige week problemen met de ontvangst van ned1+ 2 + 3 als ook discovery en nh op beide ontvangers verder kan ik gewoon wel alle andere betaalde zenders ontvangen op astra 1 maar bij deze zenders dus niet heeft gewoon aan ''geen signaal'' en als ik kijk dan gaat het signaal en qualiteit verspringt deze van 0% naar ongeveer 35% maar verspringt zeer snel. heb ook on andere satelieten met sommige zenders problemen en andere niet. heb voor of sinds het voorval niets veranderd aan de hele opstelling van alles. wat zou dit kunnen zijn? coax lijkt mij sterk aangezien andere zenders wel gaan .zou lnb bepaalde frequinties niet meer ontvangen en dus kapot aan het gaan zijn? tv-vlaanderen heb ik al gebeld maar bij hun is niets veranderd behalve ned 3 hd op astra 3 maar dat wist ik al en doordat ik geen ontvanger heb die door hun is erkend ook weinig steun van hun. alvast bedankt. mvg davy
satencom Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 welkom bambostje1 Het lijkt er op dat er ruimte op motor zit, kijk daar even naar Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
minplus Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Draai eens naar de astra3 (23,5 oost) en daarna naar de astra1 (19 oost) en kijk hoe de ontvangst daar is. Draai daarna eens naar de hotbird (13 oost) en daarna naar de astra1 en kijk opnieuw hoe de ontvangst is. Ik heb de ervaring dat de schotel vanaf de ene kant exact goed uitkomt en vanaf de andere kant er net iets naast zit. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen