Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Kan iemand mij zeggen welke f-connectoren aangeraden zijn om te gebruiken?

Ik lees dat Push on een hogere HF gevoeligheid zou hebben en daarom beter zou zijn dan schroef connectoren?

Is dit verschil merkbaar of te verwaarlozen? (het gaat om Hirschmann POFC 070 of SCF070)

Suggesties of opmerkingen, ik hoor het graag.

alvast bedankt.

mvg,

VU+Duo + HDD 1TB met OpenPli 4.0 - Philips PFL9704 - Onkyo TX - SR674E - Sony RDR-HX900

Geplaatst:

Als je er maar voor zorgt dat je in ieder geval de goede diameter plug neemt die "hoort" bij de soort kabel die je gebruikt.

Verder is het nogal afhankelijk van hoe de afwerking geschiedt. Gebruik je vulcaniserende tape, gebruik je rubber tules...

En ook: Hoeveel geld ben je bereid ervoor uit te geven? Want je kunt het zo duur maken als je maar wilt.

Ik (persoonlijk) gebruik voor connectoren binnen crimp f-connectoren, en voor buiten compressie pluggen.

Voor die laatst genoemde is er hier nog wat leesvoer: --> KLIK <--

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst: (aangepast)

Euhm... 't is te zeggen, ik heb de webshop een mail gestuurd en gevraagd welke connectoren ik best zou gebruiken en zij stelden de schroef voor, de kabel is Koka 799, pas later las ik dat de Push on beter zouden zijn, vandaar mijn vraag, had tevens ook al de rubberen tules besteld, dus....

aangepast door profiler270

VU+Duo + HDD 1TB met OpenPli 4.0 - Philips PFL9704 - Onkyo TX - SR674E - Sony RDR-HX900

Geplaatst:

Ik heb al zeker 25 jaar een satellietinstallatie en aan de installatie zit vanaf de eerste dag ook nog dezelfde coax met schroefconnectoren het werkt nog steeds perfect.

Daarmee wil ik zeggen je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

Mijn advies is gebruik steeds kabel van goede kwaliteit, dat geldt ook voor de connectoren. Doe ook jouw werk secuur. Dan is succes verzekerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen