Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sinds ik openPli 2.1 op mijn 800hdse heb gezet, zijn er t.o.v. openPli 2.0 twee dingen veranderd.

De beeldkwaliteit lijkt iets beter te zijn geworden en ik heb regelmatig last van zeer kortstondige freezes, van minder dan een seconde en bijna altijd voor minder dan 50% van het beeld.

Op mijn 500HD boven, draai ik nog openPli 2.0, en daar heb ik geen last van die freezes.

Ook heb ik vorige week de laatste versie openPli er opgezet via de update functie, maar ook dit heeft niet geholpen.

Probleempje van unieke aard en alleen bij mij thuis?

Of hebben meerdere last van dit probleem en is er misschien een oplossing voor?

aangepast door sens

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Geplaatst:

Sinds ik openPli 2.1 op mijn 800hdse heb gezet, zijn er t.o.v. openPli 2.0 twee dingen veranderd.

De beeldkwaliteit lijkt iets beter te zijn geworden en ik heb regelmatig last van zeer kortstondige freezes, van minder dan een seconde en bijna altijd voor minder dan 50% van het beeld.

Op mijn 500HD boven, draai ik nog openPli 2.0, en daar heb ik geen last van die freezes.

Ook heb ik vorige week de laatste versie openPli er opgezet via de update functie, maar ook dit heeft niet geholpen.

Probleempje van unieke aard en alleen bij mij thuis?

Of hebben meerdere last van dit probleem en is er misschien een oplossing voor?

yep, hier ook last op ned.3 met de vuduo icm. pli2.1

Geplaatst:

Ja hier op de 8000 ook last van als ik Newnigma2 draai nergens last van heel vreemt.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...