robtopf Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Ben mij aan het orienteren over de aankoop van een HD satellietontvanger en denk daarbij aan een Clarke-Tech HD6600SST. Ik zou de koop graag sluiten in een winkel, die mij persoonlijk advies en ondersteuning kan verlenen , dit in tegenstelling van veel webwinkels, die mij misschien wel een iets goedkopere ontvanger levert, maar waar ik volledig op me zelf ben aangewezen voor wat betreft de harde disk inbouwen, de juiste software van het internet moet halen en mogelijk alle andere problemen zelf moet oplossen. Bestaat zo'n winkel nog ?? Gaarne uw reactie ! Ik zoek een winkel in de regio Zuid-Holland of Zeeland Technidsat Digit ISIO STC 4K UHD 2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.
wolverine Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 ivm vermijden van reclame door te sturen zie pm met een link naar een site met verschillende sat zaken op VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Aanbevolen berichten