Ga naar inhoud


Rebox firmware 1.09.72


erik56

Aanbevolen berichten

Die ervaring had ik ook, wanneer ik naar Das Erste SD schakelde kreeg ik de klachten die jij beschrijft.

Na de laatste software update had ik een behoorlijk instabiele ontvanger.

 

Ik heb toen een fabrieks reset doorgevoerd, en geen oude instellingen of zenderlijsten terug gezet.

Alle instellingen en zenderlijsten zijn nieuw ingevoerd, en daarna waren de klachten verdwenen.

 

Op dit moment loopt mijn ontvanger stabiel.

dat doe ik ook altijd als ik er een nieuwe op zet, fabrieks reset Alle instellingen en zenderlijsten zijn nieuw ingevoerd, ik ga dit nog een keer doen misschien help het.

gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kijk nu naar CL voetbal voorbeschouwingen en plotseling staat er "gecodeerde zender" op Nederland 3 - duurde een seconde of 20 . Ik heb ook weer last van schokkende beelden. Ik had eerder deze week ook regelmatig blokken in me beeld. Het is hier -5 in Zweden maar volledig helder, ook de afgelopen dagen toen het nog iets milder was. Hoor graag van jullie hoe het beeld in Holland is ?

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook last van hikjes in beeld. Ook heb ik al vanaf het begin last van rode pixels in beeld bij hd zenders. Gisteravond veel erger soms zelfs rode vlekken. Heb de tweede helft op de kabel gezien ook in hd geen pixels en geen schokken denk toch echt een rebox probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan het klimaat hier ligt. Ik ga vanavond Ajax Madrid op de Mvision bekijken en zal wel zien hoe dat beeld is en tegeijk vergelijken met me Rebox. Ik denk ook dat het een Rebox probleem is. Trouwens niet alleen het beeld, ook het afspelen vanaf me NAS geeft problemen. Eerst liep het beeld 4 keer vast tijdens het afspelen en dat is alleen te verhelpen door op een knop van de AB te drukken. Daarna toen dat programma was afgelopen en ik op stop drukte liep de hele ontvanger vast. Ik weet hoe ik er mee moet omgaan en wat ik moet doen maar de rest van de familie begrijpt er niks van.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond voetbal gekeken op me Mvision ... geen blokken of schokken. Ook nog even op me Rebox gekeken om te vergelijken en inderdaad, blokken en schokken. Voor mij is het overduidelijk dat het een Rebox probleem is. Wat me eigenlijk opvalt is dat die Mvision de goedkoopste HD ontvanger was toendertijd en ik hem eigenlijk alleen als backup kocht. Nu kijk ik liever naar de NL tv op me Mvision dan op me veel duurdere Rebox. Wie weet komt er nog eens een update die zowel de blokken, schokken en de NAS afspeel problemen oplost.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond voetbal gekeken op me Mvision ... geen blokken of schokken. Ook nog even op me Rebox gekeken om te vergelijken en inderdaad, blokken en schokken. Voor mij is het overduidelijk dat het een Rebox probleem is. Wat me eigenlijk opvalt is dat die Mvision de goedkoopste HD ontvanger was toendertijd en ik hem eigenlijk alleen als backup kocht. Nu kijk ik liever naar de NL tv op me Mvision dan op me veel duurdere Rebox. Wie weet komt er nog eens een update die zowel de blokken, schokken en de NAS afspeel problemen oplost.

 

Ook ik heb regelmatig blokvorming minimaal 1x per avond vastloper met gecodeerde zender in beeld, tevens hikkerig beeld en stotterend geluid op de updateversie 72.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het af-en-toe hikken van het geluid na, ben ik zeer tevreden over de laatste update.

Blokken en schokken van het beeld heb ik zelf nog nooit gezien, bij geen enkele update en op geen van mijn beide RE-9000 ontvangers.

Van vastlopers heb ik de laatste tijd ook géén last. Ik zap wel met beleid. ;) .

 

De kaart data's staan nu op 2012.01.29 3 en 2012.01.28.

aangepast door Caesarion

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...