Ga naar inhoud


(UFS910) Lukt dit nog: recent E2 image op usb met interne HDD?


dvbs

Aanbevolen berichten

Dag iedereen

 

Zoals titel aangeeft ben ik op zoek naar een manier om de meest recente images (E2) draaiend te krijgen op USB.

 

De HAARPv3 krijg ik niet gestart (met BA6.1); de Kathrein stopt bij "wait 1st install".

 

Een image installeren via MPI (v2.6) lukt ook niet omdat MPI enkel wil installeren op sda, terwijl het hier gaat om sdb. De usb/hdd tool ziet het hier wel correct!.? Dus AAF Summer en Serverupdate lukken ook niet.

 

De enige mogelijkheid die ik zie is de HDD partitioneren (RECORD, SWAP, MINI1, MINI2 en MINI3);

en dan de usb partitioneren met MINI4, 5 enz..... Als ik het correct heb moet zij (UFS910) die dan zien als sda5, 6, ..... Maar de interne schijf partitioneren zie ik momenteel niet echt zitten.

 

2 vraagjes; -heb ik het correct met dit laatste?

-Heeft iemand bovenstaande combinatie wél draaiend?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


DeltaFM, bedankt!

 

Nibiru zal hier dus nog een tijdje draaien tot er een andere manier komt, of de HDD leeg geraakt.

  • Like 1

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ter info, misschien is iemand hier iets mee.....

 

Heb nog wat zitten prutsen....

 

Originele image in flash gezet en miniuboot geïnstalleerd (met AAF recov. tool).

Via KCC een BA-usb aangemaakt.

Vervolgens met Multipart Installer wat zitten "spelen", knop "start multipart" aangeklikt (wat doet dat trouwens precies?).

Dan in datzelfde venster "install image"; dan verschijnt wel een nietszeggend venster (wat kan je hiermee?), geënterd, en dan kan je dus een image (bijv. de laatste AAF fullusb) installeren (maar waar precies?/ op dat ogenblik zat er een usb in die in 4 gepartitioneerd was).

 

Als je nu herstart kan je via usb de laatste AAF starten (met en zonder mini!?!) met SBL.

Als ik nu een andere (Nibiru bijv.) image via KCC installeer kan ik die ook nog starten met BA.

 

Dus dit werkt (met interne (niet gepartitioneerde HDD en BA), alleen weet ik niet goed hoe en waarom. :sick::confused:

 

Nu nog de laatste PKT gestart krijgen....

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even corrigeren;

 

De laatste AAF kan je ook gewoon installeren met KCC en start gewoon op met BA6.1. (graag bovenstaande bericht dus negeren).

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...