Ga naar inhoud

Harddisk probleem - "schijf vol" melding

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb mijn ET9000 nu 2 maanden, de eerste tijd een HDD ingebouwd van 80 Gb maar die begon rare geluiden te maken totdat hij stopte, pas geleden een HDD van 750Gb ingebouwd.

Deze schijf via de menu's geinitialiseerd, kreeg te zien op het scherm dat dit enige tijd kon duren, maar daarna nooit een melding gehad dat het formateren klaar zou zijn...

Maar op mijn Filelist zag ik de schijf en deze gaf 749Gb beschikbaar.

Tot zover ok denk je dan, maar nu het volgende, na het opnemen van 1 of 2 programma's krijg je de melding: Schijf vol.

Als ik dan in de filelist kijk staan daar de 1 of 2 programma's (totaal bv 120 Mb) maar onderaan staat 0% vrij.......

Op dat moment is de Harddisk optie in het systeem menu ook verdwenen.

Na enkele reboots krijg ik die optie wel weer terug, maar dan komen dezelfde problemen weer terug.

Mijn vraag: herkend iemand dit? en krijg je eigenlijk wel na het intialiseren een gereedmelding dat de schijf geformateerd is?

Geplaatst: (aangepast)

krijg je eigenlijk wel na het intialiseren een gereedmelding dat de schijf geformateerd is?

Volgens mij krijg je na het formatteren de melding "geen weer te geven bestanden gevonden" of zoiets.

Dan pas is de schijf goed geïnitialiseerd en klaar voor gebruik.

aangepast door icesat
Geplaatst:

Ik denk dat de Map movie niet is aangemaakt op de harde schijf

Dus benader even de hdd via FTP en maak er een mapje aan met de naam movie en je zult zien dat hij dan wel werkt

Ben bang dat je nu de films of programma's op jouw flash geheugen hebt staan

Dus even snel de programma's verwijderen

Succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...