GerV Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Goedemiddag, wie kan mij helpen met het probleem dat het beeld soms bevriest bij zowel de CD zenders als de Fta zenders. Ik heb een Homecast S5000 CI (ci is van Matrix ). Hiervan is de software niet te updaten omdat het een Benelux exemplaar betreft. Ik heb de oranje kaart van CD. Alvast bedankt voor de hulp. Ger V
Johan_S Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 De HS9000CIPVR doet het ook. Bij ons met een Aston 1.07 / sw 2.23. Daar ligt het dus niet aan. Wij zetten het programma een stukje terug via de timeshift functie. daarna gaat het weer goed. Ik weet er geen oplossing voor. Johan
satencom Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Modules die goed functioneren met het nieuwe HDTV pakket van Canal Digitaal en TV Vlaandere: Aston 1.07 CI module versie Astoncrypt v2.23 MediaGuard TVV/CDS PowerCAM PRO PowerCAM CA modules welke niet goed functioneren met het nieuwe HDTV pakket van Canal Digitaal en TV Vlaanderen: Astoncrypt 1.03 Astoncrypt 1.05 Matrix Revolutions Matrix Reborn Matrix Reloaded Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen