Gast Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 Ik probeer mijn fun kaart op teladen maar krijg steeds een eeprom fout melding kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt. ringar
Gast Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 Ik ken je foutmelding niet precies, maar is het mogelijk dat je de verkeerde file laad bij 1 of 2???Kom die fout nog wel eens tegen als ik de verkeerde eeprom probeer te laden. Lees de site van duwgati nog even door, daar staat precies waar je op moet letten. Misschien is dat het probleem, anders iets specifiekers weergeven. Suc6
Gast Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 Hetzelfde probleem heeft zich hier ook voorgedaan. Mijn oplossing was (onder XP wel te verstaan, dus op 6Mhz): De snelheid op 1 na laagste zetten en de verify optie uitschakelen Als het nog niet wil, mail dan maar even. Succes!!!
Gast Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 Als je Uw e mail adres zend post ik je wat info,zo dat je zelf de fout kunt vinden. ***ongewenste_url***.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen