Ga naar inhoud

Toch eigenlijk wel schandalig

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

waas haven antwerpen ,leverancier weet ik niet zou

de rederij kunnen bellen

OK diesel was verkeerde naam zware stook olie tanken die

prijsverschil is verstopte belasting

persoonlijk heb ik afgelopen maand 830,- / 1000liter lichte stookolie betaald

aangepast door pukje

Geplaatst:

Zelfs voor zware olie (HFO380) is 30 cent de liter een stuk goedkoper dan wij betalen...

Maar dit is wel weer off topic hier..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Zelfs voor zware olie (HFO380) is 30 cent de liter een stuk goedkoper dan wij betalen...

Maar dit is wel weer off topic hier..

inderdaad erg offtopic

hier een stukje text uit standard (krant) belgie

Vanaf 5 oktober dalen de prijzen voor extra zware stookolie. Dat heeft de Algemene Directie Energie meegedeeld.

De prijsdaling komt er door toepassing van de Programma-overeenkomst, opgesteld in 2006, dat de maximumverkoopprijzen van aardolieproducten regelt.

Extra zware stookolie daalt met 7,01 euro tot 629,62 euro per ton.

Deze prijsdalingen zijn het gevolg van de daling van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten

zo te lezen betalen jullie zowieso teveel e.v.t. in belga rondneuzen

Geplaatst:

Extra zware stookolie daalt met 7,01 euro tot 629,62 euro per ton.

629.62 Euro = $840 per ton. Ik gok dat dit vergelijkbaar is met IFO180, en dan komt de prijs aardig overeen...

zo te lezen betalen jullie zowieso teveel e.v.t. in belga rondneuzen
Even naar de andere kant van de wereld varen gaat niet zo eenvoudig. Buiten dat, ik denk dat deze prijs ook gesubsidieerd wordt door de overheid, aangezien de prijzen in het recente verleden veel hoger hebben gelegen. Dus als wij daar aankomen en vragen om 3000 ton per schip per maand, dan zullen ze niet echt blij worden denk ik zo..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Buiten dat, ik denk dat deze prijs ook gesubsidieerd wordt door de overheid, aangezien de prijzen in het recente verleden veel hoger hebben gelegen. Dus als wij daar aankomen en vragen om 3000 ton per schip per maand, dan zullen ze niet echt blij worden denk ik zo..

Daar zit geen subsidie op en in de prijs zit ook al de btw.

de belga overheid stelt maximum prijzen vast voor de olie/gas/stroom boeren

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen