Gast Neo Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 (aangepast) Bijlage lezen: uploaden naar box; stroom eraf/aanzetten (dus niet via menu) Dit is nodig daar restanten ouden lijsten in geheugen hangen blijven. suc6 Ed Dit lijkt me echt sterk! het is een linux systeem! na een reboot moeten de ververste bestanden gewoon worden geladen. het kan gewoon niet waar zijn dat er 'spookbestanden' na reboot in geheugen blijven zitten. desalniettemin heb ik toch geprobeerd wat je suggereerde en geen resultaat. ned3 hd heet ten onrechte 13th street. het lijkt me dat de bijgaande sattelite.xml (o.i.d.) verouderd is. 30 november 2011 aangepast door Neo
michel130 Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 @Neo, je kan ook eens eerst via FTP de bestanden verwijderen op je box. Ik zelf heb geen probleem met deze lijst, gaat altijd goed. Misschien een keer een verse image in je box zetten. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen