Ga naar inhoud


'Gefopt' in de lampenwinkel :(


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Lees jij ook al niet?

 

Bij levering stond er wel Eseo op de lamp. Pas toen werd duidelijk dat het helemaal geen Mossi was. Dat is ook pas 15 x geschreven.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geleverd is lampvoet Eseo, in de winkel stond lampvoet Eseo, op de bon staat Mossi.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

In de winkel noemde de verkoopster de lamp 'Mossi', op de lamp stond geen naam, alleen een prijs. Op de bon staat 'Mossi'.

 

Pas NA levering bleek het een Eseo Gisli te zijn. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen. Ik speek volgens mij gewoon Nederlands....

 

Terug gaan heeft geen zin want met de winkelier valt op geen enkele wijze te communiceren.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Duh, dude.....dat heb ik al 80 x geprobeerd en de winkelier nou eh ja ehmmm, stuurt ons de winkel uit, hangt de telefoon op en weigert aangetekende brieven.

 

Wat doe je dan? ...... Ja juist, procederen. Een andere mogelijkheid om je gelijk te halen is er niet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in gebreke stellen i.v.m. verkeerde aflevering dan moet de winkel bewijzen dat

ze een mosi geleverd hebben wat moeilijk wordt.

 

maar zoals ik ook al gezegd heb mosi kan de combinatie naam zijn

van voet en handwerk kap

 

In gebreke stellen is al aangetekend gebeurt, een tweede keer zoals jij voorstelt is overbodig.

En dat het geen mosi lamp is had je allang kunnen weten als je de moeite neemt om de foto te bekijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar zoals ik ook al gezegd heb mosi kan de combinatie naam zijn

van voet en handwerk kap

 

Schatje, die combinatie heeft al een naam gehad van meneer Philips en dat is Eseo Gisli.

De naam Mossi is door de winkelier bedacht voor iets wat hij zelf gewijzigd heeft.

 

Toch maar eens een leesbril met heeeeele dikke glazen kopen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Toch maar eens een leesbril met heeeeele dikke glazen kopen. ;)

 

hoho ik blijf het een moeilijk win baar zaak vinden.

 

ik weet niet waaruit een mosi lamp bestaat

winkel mag pruducten andere naam geven

winkel mag prijs zelf bepalen

winkel mag verzwijgen waar de spullen vandaan komen

 

enigste pootje wat je hebt winkel moet bewijzen dat hij geleverd

heeft van wat op factuur staat dus ook omschrijving mosi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Pukje, je kunt natuurlijk gewoon de wetgever blijven negeren.... Ik heb je al diverse keren uitgelegd wat een winkelier volgens de wetgever moet doen en dat heeft deze winkelier niet gedaan.

 

Verder discussiëren heeft duidelijk geen zin. Ik laat over enkele maanden wel weten hoe de rechtszaak afloopt.

De lamp blijft tot die tijd gewoon in de verpakking staan.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...