vincent1971 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ik meen me te herinneren dat degene die een rechtszaak wint alles vergoed krijgt. Mits dit vooraf aan de rechter is voorgelegd. Persoonlijk geef ik jou heel weinig kans. Je bent destijds accoord gegaan met de transactie. Achteraf klagen helpt dan niet. Als je een bepaald product koopt tegen vooraf bepaalde voorwaarden dan zit je er aan vast. Had je je maar beter vooraf moeten informeren. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Beheerder Michel Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 6 maart 2012 Dat is dus niet zo. Iedere advocaat zal je denkwijze corrigeren. Rechtsbijstandskosten betaal je zelf. Alleen de griffiekosten en de betekening door deurwaarder worden vergoed. Zowel consuwijzer, de consumentenbond, jurofoon als de rechtsbijstandsverzekering zeggen dat de winkelier fout zit. Die had ons volledig en correct moeten informeren en dat heeft hij ondanks navraag niet gedaan. Gezien er herhaaldelijk door ons gevraagd is, is er zelfs sprake van opzettelijke misleiding. Hij heeft immers na kritische vragen tijdens het verkoopgesprek misleidende informatie verstrekt en daar is de wetgever zeer duidelijk over. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vincent1971 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rechtspraak-in-nederland/vraag-en-antwoord/wie-betaalt-de-kosten-van-een-rechtszaak.html Kijk daar eens wie de kosten van een rechtszaak betaalt. Nou maak er dan een zaak van zou ik zeggen. Ben heel benieuwd naar de uitslag. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Beheerder Michel Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 6 maart 2012 Bel jij nu maar eens met een willekeurige advocaat en zeg dat je een kantonrechtelijke procedure wil aanspannen tegen een winkel voor 330 euro en zeg dat je hun wil inschakelen als advocaat en vraag dan of je de advocaatkosten terug krijgt als je kantonrechter je gelijk geeft. Wedden dat je [mijn reactie] krijgt? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 (aangepast) Je kan in de dagvaardig vragen de tegenpartij te veroordelen in de kosten. de kosten zijn alle kosten je loopt dat wel het gevaar bij verliezen van de zaak alle kosten aan kant tegen partij te vergoeden probleem zal wel zijn dat de waarde van de vordering (lamp) te laag is en het gerecht heeft een tabel voor kosten die vergoeding zal wel te laag zijn voor de advocaat dus zal hij het niet vragen en van jou alles willen hebben 6 maart 2012 aangepast door pukje
Beheerder Michel Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 6 maart 2012 Joh, jullie hebben helemaal gelijk en zowel de jurofoon als de rechtsbijstandsverzekering als ook de advocaat die ik het gevraagd heb, snappen er niets van Als u de zaak voor de kantonrechter wilt brengen, zouden wij u kunnen begeleiden tijdens de procedure. Ik moet u er wel op wijzen dat dit gezien het financiële belang in uw zaak (hoofdsom van € 308,50) wellicht niet opportuun is. Ons uurtarief bedraagt immers € 120,- ex BTW. Helaas is het niet zo dat 'Rotte-winkel' bij verlies al uw juridische kosten moet vergoeden. De kantonrechter hanteert hier een staffel voor (gerelateerd aan het financiële belang) en dit zou in uw zaak ongeveer neerkomen op een maximale vergoeding van € 120,-. Dit staat dan in geen verhouding met de kosten die wellicht gemaakt zouden moeten worden. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 (aangepast) Je weet toch de grootste oplichters zijn de advocaten \ Michel in jou citaat staat precies wat ik zeg ik spreek over een tabel bij gerecht hij over staffel het bedrag is te laag bij de staffel en daar doet hij het niet voor los daarvan heb je in zo een duidelijke zaak ? geen advocaat nodig bij kantongerecht mag je alles zelf doen zonder advocaat 6 maart 2012 aangepast door pukje
Beheerder Michel Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 6 maart 2012 Nou als jij dan even een foutloze dagvaarding voor me schrijft, laat ik die op mijn kosten wel betekenen Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen