Ga naar inhoud


hol127 biss


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

CHANNEL

Name: "HOL127"

TRANSPONDER

11541, H, 5210 QPSK

11.0°W (3490 - Express AM-44)

Signal: 78% Quality: 100%

VIDEO

IDs

NetwordID: 1 TransponderID: 0 ServiceID: 200

PIDs

Video: 512 Audio: 110 - (MPEG-1)

PCR: 512 PMT: 257 Teletext: 0

ECM/EMM LIST

1) CA-Type: 9728 (0x2600) BISS ECM: 8191 (0x1FFF) <-- SELECTED

DATE/TIME

25-11-2011 19:59:45 (GMT +1)

HOL127_3490 11541_H_5210_20111125_195941.bmp

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is de bedoeling om dit telkens te posten.

 

Turkse, Italiaanse enz. biss codes zijn voor iedereen toegankelijk op het net.

 

Nederlandse ook wel zeker?

 

Moeten we bij elke feed soms verlellen hoe we het doen??????????????

 

Ieder moet maar wat zoeken, mogelijkheden genoeg of niet soms?

 

Als het biss is ga je ze vinden

aangepast door roland

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker zou het nieuws zijn na zoveel jaar clean op de satelliet nu achter een slotje de feed. Zou tevens zonde wezen.

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het lang voor me kunnen houden maar ik moet het toch kwijt :-) Het feit dat men steeds meer gaat coderen komt simpelweg omdat er een paar mensen (noem geen namen) in dit wereldje zitten die het voor de anderen redelijk verzieken door het posten van materiaal op allerhande sites en het geheel steeds meer publiek maken door optreden in de locale en zelfs nationale media.

 

Het feedhunten is jarenlang een vermakelijke hobby geweest maar door steeds meer publieke aandacht kan ik wel enigzins begrijpen dat men maatregelen begint te treffen. Bij deze dus nogmaals de oproep aan de mensen die zich aangesproken voelen: stop met het zoeken van (media) aandacht, dit is niet alleen jullie hobby!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben met Jack eens deel onder elkaar het genot dat je feed heb gevonden, maar mijd de publieke aandacht en houd het exclusief. En desnoods onder elkaar met PM's uitwisselen.

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff waar gaat het over.

 

Ik heb enige tijd geleden al gemeld post geen NL feeds misschien weten enkele dit nog wel...

Maar dat was aan dovemans oren gericht, en zie het resultaat.

Ook onze zuiderburen hebben dit al opgelost door jawel data te gebruiken net als de SKY Feeds in de UK al gedaan word.

Wees blij dat het Biss is en geen Biss E1 of RAS, voor Roland helaas deze codes zijn echt niet openbaar enkele TV channels die Biss gebruiken zijn bekend maar deze nog echt niet. En ik hoop dat ze niet bekend worden ook.

Samen werken helaas Jack dat zit er niet in jammer want er zijn toch mogelijkheden genoeg.

Ik maak zelf gebruik van een programma dat een webinterface heeft en zo met andere kan zien wat zij zien en zij bij mij.

Zie de plaatjes o ja het IP is even veranderd in een onzin adres natuurlijk hoor ........

Dit tooltje is nog niet af maar bedoeling is 1 groot netwerk van feedhunters aanelkaar koppelen en dan zoeken.

Helaas toen ik naar feedhunters zocht die intresse hadden was het antwoord van de meeste 0,0

 

Ron/Snuffer

 

P.s. dit is geen aanval op/of aan iemand dan ook hoor.

Alleen samenwerking kan ons redden deze leuke hobby nog enige tijd te doen............+

post-36718-0-52233000-1322481548_thumb.jpg

post-36718-0-71221900-1322481557_thumb.jpg

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft inderdaad geen zin om ruzie te gaan maken Snuffer. Feit is echter wel dat degene die nu aan het klagen is dat een hoop op slot gaat (NOS, APTN feeds op 10oost, etc.) zelf nogal eens de publiciteit zoekt en zich een beetje profileert als de enige feedhunter in Nederland. Dat is namelijk onze Rini.

 

Het delen van informatie is een prima idee echter moet er dan niet weer een iemand zijn die graag de publieke spreekbuis uit gaan hangen.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier wel erg onrustig geworden voor zo'n rustige hobby!

Iedereen een slecht weekend gehad?!

 

Heren, dit gaat echt over niets.

Ik weet zeker dat er belangrijkere zaken zijn dan elkaar dingen verwijten.

 

Laten we vooral doorgaan met wat we leuk vinden, en dat is feedhunten, en er niet een nujij forum van maken.

Ik werk met een Prof S2 7300 en 8000 met altdvb 2.2 danwel dvbdream software. Een Rebox 4000HD ontvanger.

1.2m schotel met single LNB op een superjack positioner. (75 oost tot 45 west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk fenestrae. Ik wilde alleen maar even aangeven dat degene die nu klagen over het feit dat er een hoop achter de codering gaat daar misschien zelf wel een beetje aan hebben bijgedragen. Daarnaast lijkt mij persoonlijk het zoeken van media-aandacht voor onze hobby geen goed idee.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...