Ga naar inhoud


hol127 biss


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


Heb paar bakken draaien in Amsterdam datacenter ik wil heus wel de boel sponseren de bakken zijn voorzien controlpanel, en easy install scripts voor de doorgaande programmas.

En daar een gesloten feedhunt plek van maken wil zelfs nog wel de domeinnaam sponseren.

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga hier ook maar eventjes op reageren.

We moeten gewoon het verleden laten zoals het is , hier bereiken we toch niets mee. IK heb reeds meerdere reacties gekregen hier en ook via PM. Ik voel duidelijk een nieuwe wind waaien en gelukkig maar.

Daarom ook dat ik een lans breek voor een soort feedhuntforum , daarmee bedoel ik gewoon bij feedhunters en sub rubriek erbij waarbij vrij kan gesproken worden over feedhuntontvangst in het algemeen. Nu zijn we genoodzaakt indien we willen discussiëren over een bepaald onderwerp om dat de doen bij een feed die is neergezet. Dit is uiteraard heel interessant maar ook is het wat verwarrend.

Wat ik bedoel is een sub rubriek waarin we over allerlei zaken kunnen praten die enkel feedhunten aangaat , zoals : vragen i.v.m. PC kaarten , blindscan programma's , feedfrequenties op bepaalde satellieten, vragen over goede blindscan ontvangers , enz......

Echter het voorstel van Sinners is ook prima en is zeker m.i. het proberen waard.

 

Hopelijk kan er iets op poten gezet worden in Nederland en België en ben ik de eerste om hieraan mee te werken.

 

Groeten

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is leuk, hulde.

 

Heb ik aan Sinners ook al gezegd. Met zo een mooie domeinnaam moet toch iets moois van de grond kunnen komen.

Aan Sinners heb ik reeds mijn medewerking beloofd , ik hoop dat er nog volgen zodat we een leuke groep kunnen vormen met feedhunters uit de lage landen. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of er worden berichten verwijdert,of de helft gaat via pm.

maar zo is er geen touw meer aan vast te maken.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleempje op deze site is waarschijnlijk, dat Ome Merde van zijn troon als Top-auteur moet worden gestoten.

Nog zo'n 1000, en da's opgelost. HI.

Voordat de vernieuwde sat4all er was, bestond er een race om top-auteur van de maand te zijn.

Vandaag kun je racen voor top-auteur van de dag.

Resultaat, niveau feeds is 0,0

Met een druk op de knop post je tegenwoordig een ganse sat. als je mee bent.

Wat is de definitie van feedhunting? ZOEKEN of niet !!!!!

Wachten tot er een beeltje verschijnt op Reuters 22 west, up4charlie op 10 oost enz is dit feethunten, ????

Sorry maar zoek iets, wat ook, is't na 10 seconden weg OK maar zoek.

Met alles te posten, ben je wel populair?, maar mensen die minder vaak posten zien hun bijdragen 30 minuten later verdwijnen als sneeuw voor de zon, omdat er 15x up4charlie werd gepost.

Degene die alles en nog wat hier posten, doen dit niet niet altijd op hun sites waar ze op zijn geabonneerd, willen ze deze misschien kapot maken, andere hun hobby ontzeggen, en hun eigen site!!!!!!! promoten ????????????????????

Sterk vermoeden,

 

Reageren via PM, graag. Word zeker beantwoord!!!!!!!!!!!

 

Een nadenkertje,

 

Sorry, moest eraf,

 

Roland

aangepast door roland

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...