andlinux Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Ik weet niet of dit goed staat anders moet een mod dit maar verplaatsen. Vandaag heb ik dus een Vu+ Duo gehaald. Op deze decoder heb ik OpenPli gezet en er zit een TVV kaart in. Ik heb hier nu ook nog 2 azboxen staan en op deze wil ik ook graag wat beeld hebben van TVV. Ik ben al van 17:00 uur bezig om dit in orde te krijgen, maar vind toch maar geen oplossing. Eerst geprobeerd om met de native cccam op de azbox, maar dat ging niet en was onstabiel volgens het net, toen las ik dat je ook met multicas dat kon doen. Daarover wat meer opgezocht en zo te zien lukt dat bij sommige mensen maar niet bij mij. Ik heb dus op mijn azbox OpenXcas geinstalleerd, daaronder zit Multicas v1.71 en als ik dan "Smartcard Interface" selecteer en daarna "Smart Card Splitter & CS" dan kan ik bij mode naar "Client CCcam" gaan en daar vanalles invullen, maar bij sommige zaken weet ik niet wat ik moet invullen. - Mode: Client CCcam - Server No: 1 - Host Name: 192.168.1.4 (Vu+ Duo) - Port: 16001 (zag zoiets op het net, van cccam) - User Name: ***Geen Idee*** - Password: ***Geen Idee*** - Connect: Login - Server Active: Enable - Sequence: EMU->Splitter (is grijs, kan ik niets aan doen) Dus ik heb geen idee wat er moet staan bij User name alsook bij password. En moet ik ook iets doen op de Vu+ ? Wie kan me dat stap voor stap uitleggen ?
Garagebox Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Als de cccam server op je Vu+ duo draait zal je daar voor elke client toegang moeten verlenen. Dit doe je in de cccam.cfg file op je Vu+ duo. Noemen ze ook wel F line (friend line). Het bestand kan je vinden in /etc/ staat ook meestal een uitgebreide uitleg in. De meest simpele syntax is dit: F: gebruikersnaam paswoord Jij kan dan bv doen: F: azbox azbox Zorg er dan natuurlijk wel voor dat deze username en pass ook op in dit geval de azbox(client) hetzelfde zijn. Ook moet je op elke client het ip adres van de cccam server opgeven anders weet de client niet waarnaar hij moet connecten. Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen