Snuffer Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Het onderwerptitel zegt het al maar een uitleg is beter denk ik. Ik heb een programma dat als het draait geen probleem geeft maar zodra ik de geschiedenis van IE wis. bij bevoorbeeld afsluiten van IE. Dan is het programma de berekening die hij heeft gemaakt kwijt. het programma sluiten en opnieuw opstarten is dan de oplossing en is deberekening weer daar. Wie heeft een idee in welke richting ik moet zoeken. Ja geschiedenis uitvinken dat werkt haha Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
winwiz Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Wel handig om te weten wat voor een programma het is die er mee stopt.. Zo komt niemand verder. Waarom gebruik je dan geen private browsing als je zo bang bent dat iemand de geschiedenis ziet? Dan wordt er niets opgeslagen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
ProXar Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Het zal wel een programma zijn die alles wist, dus niet alleen de geschiedenis, ook cookies en tijdelijke bestanden ga ik vanuit. Je zou kunnen kijken om bv bepaalde cookies of bestanden te behouden om te zien of het dan wel werkt. Maar het is idd wel makkelijk om te weten wel programma het is. Je kunt bv ook Firefox of Google Chrome gebruiken IE dat nog eens zwaar en log is ook. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Snuffer Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 Het programma is een programma om de schotel te sturen via PC. De berekining is de Usals berekening en het gebeurt alleen bij de geschiedenis de andere optie's hebben geen enkel effect op het programma. Vreemde is dat er niets ingesteld is of in het "Windows cache", TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
ProXar Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 (aangepast) Welk programma gebruik je om alles te verwijderen? Met bv Ccleaner kun je instellen dat ie bepaalde programma's/mappen, enz overslaat met schoonmaken. Of probeer eens een andere browser en kijk hoe dat gaat. 26 november 2011 aangepast door ProXar .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Snuffer Geplaatst: 27 november 2011 Auteur Geplaatst: 27 november 2011 Ik gebruik gewoon het tooltje van IE zelf oncer de de kop extra internetopties browsergeschiedenis. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
ProXar Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Je zou Ccleaner kunnen proberen, gratis en je kunt instellen wat je wilt meepakken. Verder zou je incognito kunnen surfen naar sites waarvan men niet mag weten dat je er bent geweest. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Snuffer Geplaatst: 27 november 2011 Auteur Geplaatst: 27 november 2011 Leuk maar hiermee is het probleem niet opgelost maar verplaatst door de optoe Geschiedenis uit te vinken en een ander tooltje te gebruiken. Het programma wordt beinvloed door deze geschiedenis verwijderaar dit is het op te lossen probleem, vind ik. Maar misschien denk ik op een verkeerde mannier en te diep. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Big fellow Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Welke controls worden er gebruikt door de ontwikkelaar van het programma? Als hij een control gebruikt die http extensions o.i.d. gebruikt, dan zal het mij niets verbazen als daarvoor tijdens runtime een instance van IE wordt opgestart, en dus gebruik maakt van de IE cache... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Snuffer Geplaatst: 27 november 2011 Auteur Geplaatst: 27 november 2011 Dat is het vreemde er word geen windows cache gebruikt.. in het programma. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Big fellow Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Kan jij dan zien welke controls er worden gebruikt en wat die intern doen? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Snuffer Geplaatst: 28 november 2011 Auteur Geplaatst: 28 november 2011 Ja dat is te zien. Ik ben weer een stapje verder en denk dat het zit in punten en komma's die gebruikt worden. Met name in "StrToFloat" en FloatToStrF TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Big fellow Geplaatst: 28 november 2011 Geplaatst: 28 november 2011 Vreemd dat die twee functies wat doen met cache. Dit zijn vrij standaard routines die geen cache o.i.d. nodig hebben... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Snuffer Geplaatst: 29 november 2011 Auteur Geplaatst: 29 november 2011 Het heeft met de . en , te maken in de ingegeven waardes zoals b.v. 19,2 en/of 19.2 Probleem is opgelost door alle getallen in de software source met een , te doen en te laten invullen in de velden. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen