Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste week worden er opvallend veel 2e hands dreambox 8000's aangeboden hier en op marktplaats. Is er een nieuw high-end dreambox model op komst? Waarom worden deze dreamboxen plotseling aangeboden?

hobby4all

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ja inderdaad zijn heel veel aangeboden in verschillenden site. Ik denk ook dat komst van Dreambox DM7020HD daarom heel veel mensen denk dat zou beter en ook mooie zijn maar ik denk DM8000HD zou veel beter dan DM7020HD zijn ;).

Ik blijf altijd met DM8000HD en nooit verkopen ;).

Geplaatst:

Ja maar er zij ook mensen die ze alle bij hebben zoals me zelf..........................dus ik begrijp de vraag wel waarom de 8000 in de verkoop doen?

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

dat zo kunnen maar wat kan deze box wat de 8000 niet kan?

of gaat het alleen om het nieuwe dat zou ook kunnen ?

wat het ook is maakt niet uit toch iedereen moet dat zelf weten .

ik heb veel plezier van mijn 8000

dus voor mij geen 7020 of wat dan

met groet

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

• Moderator
Geplaatst:
De laatste week worden er opvallend veel 2e hands dreambox 8000's aangeboden hier en op marktplaats.

china import (cloon?)? of de feestdagen?

Hier worden clonen (terecht) hard aangepakt maar dat men massaal van een dm8000 af wil maakt mij iig wantrouwig.

Zeker als ze op een veilingsite worden aangeboden.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

de 7020HD heeft blindscan , dat kan één van de redenen zijn

ofwel wil men met het geld wat men van de 8000 krijgt een nieuwe 7020HD kopen

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

• Beheerder
Geplaatst:

Ik zie het voordeel van de 7020 t.o.v. de 8000 niet.

Ik heb minimaal 3 tuners nodig.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

china import (cloon?)? of de feestdagen?

Hier worden clonen (terecht) hard aangepakt maar dat men massaal van een dm8000 af wil maakt mij iig wantrouwig.

Zeker als ze op een veilingsite worden aangeboden.

Ik denk ook dat je hier met clone modellen temaken hebt dus ik zou voorzichtig zijn met kopen van die boxen.

Geplaatst:

Ik denk ook dat je hier met clone modellen temaken hebt dus ik zou voorzichtig zijn met kopen van die boxen.

Alle drie toestellen die hier op het forum aangeboden worden?

Lijkt me nogal sterk.

Geplaatst:

Btw; het gaat niet om clonen. Die worden niet op sat4all aangeboden. Op marktplaats natuurlijk wel, maar die herken je meteen.

Ik heb verschillende verkopers benaderd met de vraag of ze hun dm8000 willen ruilen tegen een dm7020hd. Geen van hen had interesse.

hobby4all

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb mijn 8000 hier ook te koop gehad, maar was absoluut geen clonebox dus hou je gedachtes een beetje voor je als je iets niet hard kan maken.

Over de 8000 hoor je me verders niet klagen hoor! was niks mis mee en een prima box, maar ik wilde graag toch iets nieuws de onwikkeling staat immers ook niet stil, en die 7020HD trok mij wel.

En bij de 8000 die 4 tuners optie gebruikte ik toch niet, 2 satuners heb ik zat aan..eveneens die 4 common interface sloten, dvd brander eigenlijk ook niet, bij mij zaten de oude tuners bcm4501 er in (eerste generatie) waardoor ook geen blindscan mogenlijk was, nu heb ik wel die 2x bcm 4505 tuners.

Cf card in de 7020hd gaat niet, maar hoeft ook eigenlijk niet meer vanwege het grotere werkgeheugen.

bij de 8000HD: •128 MByte Flash, 256 MByte RAM

bij de 7020HD: •1 GByte Flash, 512 MByte RAM

En nu wel hdmi, toen in die tijd met de 8000 mocht/ging dat niet om een of andere rede.

De processor heeft ook een koelblok gekregen, en het apparaat word verders ook helemaal niet warm.

En het is een vrij snelle box, zoieso met opstarten merk ik....En het is een mooie box om te zien net als de 8000 netjes afgewerkt

Dus de rede: ik was gewoon heel nieuwschierig naar die nieuwe 7020HD net al destijds met de 8000, en het gaat hier nou niet echt om 2 goedkope apparaten om aan te schaffen.

Mijn optie was de 8000 van 3 jaar oud eruit, en voor die centen een splinternieuwe 7020HD.

Moet wel ffkes aan die nieuwe ab wennen, die er zeer luxe mooi afgewerkt uitziet, normaal hoefde ik allang niet meer naar de knopkes te kijken als je bezig bent :lol: die zitten op deze anders ingedeeld.

aangepast door nsr

TV: PIONEER LX5090 KURO

DM 7020HD

schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian).

2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)

Geplaatst:

Nou als ik hier een gebruikte 8000 zou...kopen dan wert het toch een 7020hd de vraag prijs die somige hier vragen voor een gebruikte 8000...............sorry maar daar koop je dus een nieuwe 7020hd voor hou je nog geld over ook

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...