Ga naar inhoud


sat4all van slag?


sattools

Aanbevolen berichten

Plots kan ik niet meer inloggen hier, vraag nieuw wachtwoord aan, blijk ik ineens satveeg te heten in plaats van sattools... Carnaval valt vroeg dit jaar?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo de boel weer recht gezet, kan niet anders concluderen dan dat mijn account gehackt was! Wees dus allemaal gewaarschuwd!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is geen enkele moderator of admin in jouw account geweest.

 

Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen accountbeveiliging.

 

Zo dien je een veilig wachtwoord te gebruiken en die informatie veilig te bewaren.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen accountbeveiliging.

 

Zo dien je een veilig wachtwoord te gebruiken en die informatie veilig te bewaren.

 

Mvg,

 

Michel

 

Daarmee veranderd niet je naam...

 

sattools je heb gelijk, dat klopt niet. maar je moet niet zeuren !!

 

Echter als je een probleem heb met croupon, lastig gevallen word met telefoontjes, of je gedraagd je als lampekap mag je hier wel een schouder zoeken

om uit te huilen, maar geef geen commentaar hoor, voor dat je het weet heb ie weer een legitieme reden om je een ban te geven.

 

Maakt hem niks uit al kost het 2000 euro, gaat om het principe

 

met vriendelijke groet,

 

Natrium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij bent nu permenent ex-lid. Dit soort onvriendelijke berichten kunnen we hier missen als kiespijn en ik laat mij niet onnodig beledigen door leden. Dit is een hobby en als ik me iedere dag moet laten beledigen is de lol er snel af.

 

@Sattools,

 

Als jouw inloggegevens in handen komen van een ander, kan die probleemloos jouw weergegeven naam wijzigen. Dat mag je namelijk 3 x per XXXX geplaatste berichten als lid zelf doen.

 

Aangezien er geen moderator of administrator handelingen geweest zijn op jouw account, is de enige logische verklaring dat iemand jouw inloggegevens bemachtigt heeft en gezien de naamswijziging zou ik denken aan een Nederlander, wellicht iemand die jou kent.

 

Misschien wel een ander forum waar je hetzelfde wachtwoord gebruikte, maar misschien ook wel niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sattools je heb gelijk, dat klopt niet. maar je moet niet zeuren !!

 

Echter als je een probleem heb met croupon, lastig gevallen word met telefoontjes, of je gedraagd je als lampekap mag je hier wel een schouder zoeken

om uit te huilen, maar geef geen commentaar hoor, voor dat je het weet heb ie weer een legitieme reden om je een ban te geven.

 

Maakt hem niks uit al kost het 2000 euro, gaat om het principe

 

met vriendelijke groet,

 

Natrium.

 

Oei, daar gaat aardig wat frustratie vanuit.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, wat opvalt, in twee onderwerpen, twee banners.mensen met lange tenen,korte lontjes, mischien een klein beetje machtsmisbruik????? ga zo door en het probleem lost vanzelf op gr b-vries

(het zal mij niet verbazen dat ook hier een vreemde reactie opvolgd)

aangepast door b-vries
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mis:

 

6. Fatsoensregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd.

Als je belangstelling hebt in een onderwerp ben je van harte welkom om je mening met de andere leden te delen. Als een onderwerp je echter niet boeit, negeer het onderwerp dan en meng je niet in de discussie, dat verpest de sfeer voor al diegenen die het wel interesseert.

Wij gaan op dit board streng om met "sfeerverziekers". Leden die dus herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all.

 

8. Bezwaren - Krijg je per e-mail een waarschuwing van een moderator, reageer dan ook uitsluitend per e-mail!

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of door een reply op de waarschuwing te reageren. Niet openlijk via het board!

Jouw bezwaren zullen niet zonder meer worden beantwoord, maar wel altijd ter kennisgeving worden aangenomen.

Wees netjes en motiveer je bezwaar. Scheldpartijen gaan rechtstreeks naar het ronde archief!

 

 

--

 

 

Nederland is een democratie. Democratie geldt voor een staatsvorm, niet voor een particulier satellietforum. Dit forum is gewoon eigendom van iemand en die persoon bepaald wat er op zijn forum gebeurt. Net zoals jij thuis bepaald wat er in jouw huis wel en niet mag. Om dat duidelijk te maken, worden er regels opgesteld en aan die regels heb je jezelf te houden.

Wil je dat niet, vinden wij dat ook goed en heb je in deze democratische staat het recht en de volledige vrijheid om naar een ander forum te gaan.

 

Als hier iedere beslissing genomen moet worden door 29.000 leden, kan dit forum niet bestaan.

Daarvoor heb je vrijwilligers (moderators)die er voor zorgen dat het forum netjes, overzichtelijk en vriendelijk blijft.

Dat moet je dat niet opzettelijk ondermijnen want dan wordt je dus ter bescherming van de andere leden inderdaad gewoon permanent buiten gezet.

 

Bovendien vind ik dat moderators beschermd moeten worden tegen vervelende leden want als een moderator er geen zin meer in heeft omdat hij het zat is om ieder dag meermaals beledigd te worden, stopt die er mee en houd het forum op te bestaan!

De moderator heeft dus in principe altijd gelijk. Natuurlijk heeft een moderator (daar hij ook gewoon mens is) in de praktijk niet altijd gelijk. Wil je beklag doen, lees je de regels en zie je dat je dat via het contactformulier of PM moet doen. Dus niet je grote bek op het forum opentrekken want dan gaan de haren van de moderator recht overeind staan. En terecht!

 

--

 

Ik heb mij zelf groen en geel geërgerd toen de toenmalige leiding van dit forum een off-topic forum wilde openen omdat ik vond dat dit ten koste zou gaan van de kwaliteit en het niveau van het forum.

Dat off-topic forum kwam er helaas toch. Nu mag iedereen hier de grootste onzin plaatsen, zich openbaar overal aan ergeren, maar als een moderator dat doet is het taboe en moet er over geklaagd worden?

 

Lees het dan niet! Daar was dit off-topic forum toch voor? Het staat er immers vol mee.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...