Bennyhill Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 hallo, ik heb sinds kort een sony kdl40ex720 ,nu wil ik de graag de lichtsensor uitschakelen. Dit heb ik geprobeert via de instellingen door deze op uit te zetten, maar de lichtsensor blijft werken. Iemand enig idee hoe dit kan. Groetjes Benny
satencom Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Ik weet niet of het helpt ,je zou hem af kunnen plakken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Bennyhill Geplaatst: 27 november 2011 Auteur Geplaatst: 27 november 2011 allereerst bedankt voor je reactie. helaas gaat dit niet werken, omdat het effect dan omgekeert is. Door dat s"avonds de lichtsensor het beeld dimt wordt het beeld veel te donker. Met het afplakken daar van houd ik overdag helemaal niets over.
juleke21 Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 home-systeem settings-eco-licht sensor uit. Is het te donker zet ik scene op sport. Er zijn mogelijkheden genoeg om het beeld aan te passen voor dag/nacht aan uwen goesting. Bij eco staat alles uit .
Bennyhill Geplaatst: 29 november 2011 Auteur Geplaatst: 29 november 2011 bedankt voor je reactie. Ik heb dit pad bewandeld,en het probleem is opgelost. Nu nog een mooie beeldafstelling maken en het is voorelkaar. gr.Benny, en nogmaals bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen