wimmeke Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 De laatste 3 F1 wedstrijden kon ik de subkanalen (cockpit, data, ...) niet meer ontvangen. Ik heb een officiele duitse Sky kaart. Weet iemand daar meer over ? Kostenbesparing ? Technische problemen ? Fout bij mij ? Wimmeke
Bennyhill Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Ik had de subkanalen op sky info, maar ik heb ze nu op sky bundesliga. hopelijk helpt dit ,laat het me weten,groetjes Benny
cookie Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 (aangepast) Geen fout, ze zenden dit onboard kanaal niet meer uit. Sinds vorig seizoen al niet meer tijdens de trainingen, en nu dus ook niet meer tijdens de races. Dacht dat ze de F1 gingen weg doen na dit seizoen, zeiden ze vorig jaar ook al maar toen hebben ze het contract toch nog met 1 jaar verlengd. Ik zou zeggen, kijk op BBC. Daar hebben ze die extra kanalen nog wel. Maar helaas zenden ze volgend jaar maar 10 races live uit (komt door Sky UK aan wie ze de rechten hebben doorverkocht) 29 november 2011 aangepast door cookie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen