Ga naar inhoud


Badkamer thermostaatkraan


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik zoek er een waar ik 2 sproeikoppen op kan aansluiten met een omstelknop. Iemand een tip?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zal je toch voor inbouw moeten kiezen volgens mij, dan heb je keuze te over.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is wel mogelijk. Ze gebruiken dan een metalen pijp met vaste sproeier en een flexibele slang voor de 2e sproeier. Maar de hoofdsproeier zit dan dus vast en heeft beperkte bewegingsmogelijkheden. Bovendien gaat die pijp bij mij in de knoei komen met een muurbeugel.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel, Hans Grohe en Hansa hebben een oplossing maar . . . . dat kost een paar centen.

 

HG CC

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Con

Ja precies. Maar zoals je ziet maken die gebruik van een showerpipe met een vaste sproeikop. Heel mooi en die zou ik ook kopen ware het niet dat wij boven de bestaande kraan een beugel hebben die met de pipe in de knoei komt.

 

@The Librarian

Dat zou een optie kunnen zijn. Maar ik zie zo snel niet waar die omstelknop zit en hoe je deze combinatie aansluit op de thermostaatkraan.

 

Heb je een merk van deze apparaten?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto misschien? (van de bestaande situatie voor de beleving.)

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto is lastig vanaf kantoor.

 

Maar denk je een gewone mengkraan in de badkamer met een flexibele slang naar de douchekop. En hebben wij boven die mengkraan een muurbeugel voor minder validen. De slang loopt achter de beugel langs.

 

Jammer, krijg er geen plaatje in.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...