Ga naar inhoud


Stelling: SatellietTV ontvangen zonder schotel kan.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Vanmiddag vertelde iemand me dat ze in duitsland een systeem hebben; kost zo rond de 800 euro waardoor je satellietTV kunt ontvangen, zonder dat je een schotel nodig hebt. Ik heb dit al vaker gehoord maar kan dit niet bevestigen; dit KAN toch niet? (In nederland :D)

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


Technisat is een systeem aan het ontwikkelen dat je via een stoel satelliet kunt ontvangen. De schotel is ingebouwd in de zetel. Op plaatsen waar geen schotel geplaatst mag worden is dit een alternatief. Het systeem is of komt binnenkort op de markt.

 

Als je op google kijkt zie je dat er reeds stoel systemen geleverd worden.

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag vertelde iemand me dat ze in duitsland een systeem hebben; kost zo rond de 800 euro waardoor je satellietTV kunt ontvangen, zonder dat je een schotel nodig hebt. Ik heb dit al vaker gehoord maar kan dit niet bevestigen; dit KAN toch niet? (In nederland :D)

Dan blijft de stelling toch niet kloppen!

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Technisat is een systeem aan het ontwikkelen dat je via een stoel satelliet kunt ontvangen. De schotel is ingebouwd in de zetel. Op plaatsen waar geen schotel geplaatst mag worden is dit een alternatief. Het systeem is of komt binnenkort op de markt.

 

Als je op google kijkt zie je dat er reeds stoel systemen geleverd worden.

 

Haha, super oplossing. Je kunt niemand verbieden een stoel op het balkon te zetten. Op het dak is een beetje vreemd gezicht :)

 

943425_ZB_00_FB.EPS.jpg

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weleens iets gezien in Engeland waar ze de LNB rechtsreeks op de satelliet richtten, en ervoor nog een lange pijp hadden.

Zl eens kijken of dat nog ergens op internet terug te vinden is. Was in ieder geval zonder schotel, maar wel met LNB.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je je antwoord moet vinden in de vorm van de schotel. De laatste jaren zijn schotels verschenen in een rechthoekige doosvorm. De lnb is ingebouwd. Ik zag ze voor het eerst in Frankrijk; later waren ze ook in ons land te koop. Ik vind wel dat je een serieus antwoord hoor te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je je antwoord moet vinden in de vorm van de schotel. De laatste jaren zijn schotels verschenen in een rechthoekige doosvorm. De lnb is ingebouwd. Ik zag ze voor het eerst in Frankrijk; later waren ze ook in ons land te koop. Ik vind wel dat je een serieus antwoord hoor te krijgen.

Zijn vraag was:

Stelling: SatellietTV ontvangen zonder schotel kan.

 

Dat kan niet. Je kunt de schotel vermommen. Die zijn er al een paar jaar in alle vormen. Maar het blijft een schotel.

Overigens is de ontvangst resultaat minimaal van dit soort en alleen voor één satelliet.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk je bedoelt ATN werkt over ip en heb je geen schotel nodig

ATN Arab TV Net IPTV Set Top Box

 

 

alleen ik weet niet of we via een nstreamplayer ook die kanalen kunnen openen of niet ...

65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag hebben wij een poosje terug op ons forum van Fibo gesteld en getest de uitkomst is toch mooi te noemen.

Met een enkele LNB is ruis van de analoge sterke zenders te zien.

Maar zodra je een hoorn maakt vaan karton en deze beplakt met aluminium folie is er ook beeld te zien de hoorn hoeft niet eens zo groot te zijn denk aan 50 cm lang en in de vorm van en trechter.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...