Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een fancontrol extensie downloaden en dan zegt de dream: perhaps you need to run opkg update.

Wat nu?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Weet niemand het antwoord? Ik kan even niet verder met de fan!!

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Gewoon uitvoeren. Dit wilt niet meer zeggen dat de plugin die jij wilt downloaden niet in jouw lokale database met "te downloaden" plugins staat. Met opkg update, update je die database heb je de kans dat die plugin er dan wel in staat.

Zo niet, heb je waarschijnlijk een verkeerde naam van de plugin. Je kunt hem proberen te downloaden en dan in je /tmp te zetten. Dan kun je hem van daaruit installeren.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Gewoon uitvoeren. Dit wilt niet meer zeggen dat de plugin die jij wilt downloaden niet in jouw lokale database met "te downloaden" plugins staat. Met opkg update, update je die database heb je de kans dat die plugin er dan wel in staat.

Zo niet, heb je waarschijnlijk een verkeerde naam van de plugin. Je kunt hem proberen te downloaden en dan in je /tmp te zetten. Dan kun je hem van daaruit installeren.

Ik heb die plugin wel staan bij extensies maar bij het installeren krijg ik bovenstaande melding. Hij installeert dus die plugin niet. Waarom weet ik niet? Heb jij enig idee?

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Zomaar een gokje, misschien heb je een iets oudere versie van OpenPLi, en is het gewenste ervoor simpelweg niet meer beschikbaar?

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst: (aangepast)

Zomaar een gokje, misschien heb je een iets oudere versie van OpenPLi, en is het gewenste ervoor simpelweg niet meer beschikbaar?

Klopt. Ik heb nu de laatste pli erop gezet en nu heb ik de plugin.

Nu nog de fan laten draaien. Ik heb in de plugin de stand op 4 draads fan gezet maar hij draait nog niet.

Nog even puzzelen. Moet ik hem nog ergens anders activeren?

Hij draait. Foto volgt nog. Bedankt.

aangepast door Pedro4

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Klopt. Ik heb nu de laatste pli erop gezet en nu heb ik de plugin.

Nu nog de fan laten draaien. Ik heb in de plugin de stand op 4 draads fan gezet maar hij draait nog niet.

Nog even puzzelen. Moet ik hem nog ergens anders activeren?

Hij draait. Foto volgt nog. Bedankt.

Als je de Fancontroc2 ongeveer zo insteld dan werkt de fan prima.

zie foto.

post-33346-0-01189100-1322554794_thumb.png

Geplaatst:

Bedankt.

Moet de fan in de standby stand blijven draaien ?

Hoe krijg ik hier een foto bijgevoegd?

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Bij het

Hoe krijg ik hier een foto bijgevoegd?

Voor het typen van een antwoord rechtsonder op Gebruik volledige editor klikken,

dan krijg je een extra veld voor het toevoegen van een of meerdere bestanden.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...