Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Tot nu toe brengt Canal Digitaal elk jaar het Serious Request evenement via 101 TV op de satelliet.

Ik mocht dit evenement graag volgen.

Maar toch ben ik dit jaar een beetje bang dat dit evenement dit jaar niet te zien zal zijn bij Canal Digitaal.

Ook omdat er geen Eredivisie Live 10 daagse te zien was via de satelliet.

Waar zal dit op uitgezonden worden?

Er zal ook ooit een infokanaal komen (bericht januari 2011 op satelitemagazine) deze is er nog steeds niet.

Hopelijk is mijn voorgevoel verkeerd en is dit wel bij Canal Digitaal te zien.

Ook hoop ik dat er van 25 t/m 31 december Cultura 24 door wordt gegeven om de Top 2000 mee te kunnen beleven.

Dan is de kerstvakantie helemaal top.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Zou het ook erg kunnen waarderen als ze Serious Request gaan uitzenden.

Ik zit nu elk jaar te klooien met mijn macbook via webstream en een HDMI kabel

Vu+ Ultimo - Open Pli

Vu+ Duo - Open Pli

Viosat G4

2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB

Geplaatst:

Of misschien delen met StuBru's Music For Life? Het zijn toch gelijkaardige acties.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

Of gewoon naar Nederland 3 kijken?

Daar was het evenement afgelopen jaren overdag en 's nachts gewoon te zien.

Dat zal dit jaar toch ook wel weer zijn.

Geplaatst:

Vorig jaar kon je's nachts tot half 7 kijken op Nederland 3.

's Morgens tussen 9 en 12 via Nederland 2.

's Middags tot 17.00 uur via Nederland 1.

's Avonds was er om 19.30 uur een update op Nederland 3.

Maar in het weekend was er overdag niks te zien op de publieke zenders.

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Ik las op satellitemagazine.com dat serious request wel bij Canal Digitaal komt. :)

Hieronder het bericht.

3FM DJ’s Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg en Timur Perlin sluiten zich in Het Glazen Huis op en gaan door het aangaan van weddenschappen en het draaien van verzoekplaten zo veel mogelijk geld voor het goede doel. Dat levert niet alleen goede radio maar ook vermakelijke televisie op. Vanaf zaterdag 18 december tot kerstavond zijn alle verrichtingen in Het Glazen Huis namelijk 24 uur per dag ook op het digitaal themakanaal 101 TV van publieke omroep BNN te zien. Op de landelijke Nederlandse publieke tv-kanalen is overigens ook regelmatig aandacht voor deze actie en krijgt men impressies en samenvattingen uit Het Glazen Huis te zien.

Omdat CanalDigitaal 101 TV niet in haar zenderaanbod doorgeeft is ook dit jaar weer besloten om één van de digitale themakanalen die men wel doorgeeft tijdelijk op te offeren om het goede doel te ondersteunen en abonnees de kans te geven het jaarlijkse evenement dag en nacht te kunnen volgen.

Hierdoor is vanaf 18 december tot en met 24 december het tv-kanaal Consumenten 24 tijdelijk niet te ontvangen. Op dit kanaal wordt 101 TV tijdelijk doorgegeven. Om naar 101 TV te kijken dient met op voorkeuzekanaal 54 af te stemmen als men gebruik maakt van een SD-fastscanzenderlijst. Gebruikt men de HD-variant dan vindt men 101 TV vanaf 18 december op voorkeuzekanaal 55. Alle CanalDigitaal-klanten kunnen naar 101 TV kijken. Men dient dan wel te beschikken over ASTRA3 ontvangst, een HD-satellietontvanger en een nieuwe oranjekleurige Mediaguard3 smartcard.

CanalDigitaal gaat na het einde van de 3FM Serious Request op 101 TV niet het Radio 2 Top 2000 festijn op digitaal themakanaal Cultura 24 niet uitzenden. Tijdens de periode tussen kerst en oud en nieuw is de Top 2000 op radiozender Radio 2 – die overigens altijd door CanalDigitaal wordt doorgegeven – te horen. Via Cultura 24 kan men niet alleen de platen uit de Top 2000 horen maar ook live naar beelden uit de speciale Top 2000 studio kijken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen