dolphs Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 is het mogelijk een complete backup te maken van de ufs912, dus zodra het een en ander zou crashen dat ik dat eenvoudig weer kan restoren. Dus niet alleen de zenders maar ook plugins, softcams en allerlei instellingen? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Ghanssie Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 Als je AAF image erop hebt staan is dit geen enkel probleem
dolphs Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Geplaatst: 1 december 2011 ja klopt laatste AAF staat erop ( AAF-Serverupdate-Image_ufs912_UPDATEUSB ), dat kinkt bemoedigend. De precieze reden dat ik ernaar vraag is dat mijn ufs912 zo nu en dan de satellietinstellingen verliest, dan moet ik in het meest gunstige geval de 8 satellititen weer configureren en dan doet het spul het weer maar soms is alles weg en kan ik opnieuw inscannen, soms is ook dvb tuner foetsie: heel raar allemaal ... Ik heb dit nu met PKT en AAF ondervonden. Als ik na kerst nog een keer uitval heb dan gaat het spul terug naar Duitsland Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen