Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

http://downloadcente...SDVBEUA-DUT.pdf

Pameijer,

Hier staat alle info. Ik sta ook op het punt deze Samsung te kopen , maar dan het type :

Samsung UE32D6500 Deze is te koop voor nog geen 600,- Euro. Het zou fijn zijn,dat je jou bevindingen op dit Forum plaatst. Zodra ik deze ook heb gekocht,zal ik dit zeker doen. Ik ben bijv. van plan,mijn draaibare schotel er aan te hangen. Ben benieuwd. Hoor het wel.

Succes

aangepast door boxtraenco

Geplaatst:

Klopt, mijn samsung led tv staat vaak overdag aan op radio. Even op Tools/Spaarstand/Beeld uit en het scherm is uitgeschakeld! Het geluid speel ik af op mijn home-cinema set via een optische kabel. Ben heel tevreden over de werking van de satellietontvanger in deze tv. De kanalenlijst wordt automatisch aangepast als Canaldigitaal of TVvlaanderen deze wijzigt.

De Aston module werkt prima, ik heb nooit een melding van gecodeerd kanaal of iets dergelijks zoals Gerrit B meldde.

Je bedoeld : Aston 1.07 versie 2.23

Geplaatst:

De LNB doet het, want nu gebruiken we hem ook regelmatig, dus dat geeft geen probleem.

Ik heb eens gezocht op internet en zag bij ***geen-reclame*** de Anstron 1.07 versie 2.23, maar net toen ik dacht deze maar te bestellen kwam mijn echtgenoot nog met een vraag die mij ook weer aan het twijfelen brengt (hoeft misschien helemaal niet, maar toch): Als ik mijn ontvangst via de CI-Module op de tv laten gaan, en ik wil alleen radio ontvangen, dan moet ik toch de tv ook aan hebben staan (zelfs al loopt het geluid via SPDIF naar de HC-set erbij van Samsung)? Dan staat de tv de hele dag aan bij ons, in dat geval!?!?

Je bedoeld : Aston 1.07 versie 2.23
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ja dit draadje bestaat al een tijdje maar ik heb er toch een vraag over.

Wil voor de vakantie's een kleine led tv kopen zonder een losse tuner die ik op dit moment gebruik.

Kan geen juiste kleine tv vinden 19 of 21 inch met een dvb-s tuner.

Samsung ue19d4000 en ue22d5000 hebben verschillende spec's op internet.

Bezit nu een kleine oude tv met een tuner met canal digital kaart.

Misschien niet al te technisch de vraag gesteld maar ik hoop op wat tips.

wil.

Geplaatst:

Ik heb zelf een 46C8700, werkt ok, zappen is traag met Mediaguard CAM en enkele transponders kan ik niet ontvangen (high frequency vertical). Als ik de Philips DSR7140 aanluit doet alles het perfect. Deze TV is volgens CD gecertificeerd....

Moet maar eens met Samsung bellen wat het probleem is.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

In de Samsung vindt je bij installatie de optie "digitaal" satelliet - Fastscan - laatste optie onderaan (canal digitaal/TVvlaanderen/Telesat) Snel en eenvoudig laad die hierna de kanalenlijst volgens de SD of HD (keuze) fastscan methode in. Hij kan maximaal 4 satellieten aan. Mocht je een Multitenne hebben kan je de disecq instellingen later nog veranderen standaard laat die in volgens de fastscan methode/.

LET WEL!!!

- Upgrade altijd eerst je firmware van de Samsung naar de laatste versie om problemen te voorkomen. Deze firmware is gewoon te vinden op de samsung website en is middels een USB stick simpelweg in te TV in te programmeren.

- Ook is het zo dat hij slechts een van de digitale tuners kan aanspreken te samen met een analoog signaal (geen TWIN/Triple tuners). Je kan bijvoorbeeld dus niet zeggen we hebben kabel en satelliet en laden alle kanalen in de TV. Het is een "of-of" verhaal!

- De originele CD modules werken hier prima ook op HD!

zijn er tv's waar het toch mogelijk zou zijn dat alle kanalen geladen worden ?

• Moderator
Geplaatst:

Bijvoorbeeld de Panasonic TV's kunnen zowel DVB-S als T en C tegelijk laden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je kan met de samsung ook met alle tuners de kanalen in laden maar je moet wel eerst schakelen tussen de tuners.

Je kan dus niet de satelliet kanalen tussen de kabel of digitenne kanalen husselen.

Eerst overschakelen naar satelliet.

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...