Fatfreddy Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 http://www.nu.nl/bui...eld-van-ex.html
hgroen Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 http://www.nu.nl/bui...eld-van-ex.html Laat je dat vanavond aan je vrouw/vriedin zien als ze weer hoofdpijn heeft? HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Sjattuh Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Laten we niet vergeten dat dit dus de vrouw is wie eist... vraag me af hoe er geoordeeld wordt als een man dezelfde eis stelt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
vGnp Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Laat je dat vanavond aan je vrouw/vriedin zien als ze weer hoofdpijn heeft? Dat gaat toch anders?!? Hij: Loopt met verpakking aspirine de slaapkamer in Zij: Wat moet je daarmee? Hij: Voor jou Zij: Maar ik heb helemaal geen hoofdpijn... Hij: Goed zo! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Fatfreddy Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Geplaatst: 30 november 2011 Spreek je nu uit eigen ervaring vGnp ? Nou ja word je in elk geval niet veroordeeld wegens het niet verwennen van je vrouw.
bigtwin Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 Belachelijke uitspraak van zo'n rechter. Een beetje advocaat laat daar volgens mij geen spaan van heel! ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
pukje Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 (aangepast) Geen beledigende opmerkingen hier! 1 december 2011 aangepast door Gerard 76 tekst verwijderd
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 En morgen een klacht aan mijn been wegens dierenmishandeling : mijn teef onthou ik ook van alle sex ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
pukje Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 Ach ja ik heb goede zin en maak ik vaker grapjes
Moderator Matchless Geplaatst: 1 december 2011 Moderator Geplaatst: 1 december 2011 grappen over geloof zijn niet gewenst omdat je groepen of leden beledig. Beter is niet meer zo'n grappen maken. Maar ontopic. Er staat niet bij hoe oud die vrouw is.Hans Teeuwen had daar een stuk cabaret over. Ligt je vrouw ,die in de overgang zit, in bed te zweten ,opvliegers te krijgen en te meuren. Vraagt ze :Vindt je me nog aantrekkelijk Tja, dan is het toch moelijk om als man je staande te houden? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Sjattuh Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 Dat stukje ging over vrouwen in de overgang, Gadverdemme! Leuk stukje Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
aardbeì Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 ben ik blij dat ik niet getrouwd ben zeg, mij kan ze niks maken 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Johan45 Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Hoe zit het eigenlijk met sex buiten het huwelijk. Is dit ook verplicht. 1 Vult u rustig aan !!!
pukje Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 volgens dikke oude wijze boeken is dat inderdaad verplicht maar de moderne wetten zeggen wat anders
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Bij ons doen flikken het al op parkings...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen