tycaja Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Is er soms iemand in de regio van Brugge ( België) die mijn schotel zou kunnen komen fijntunen ? Uitteraard via vergoeding. Ik krijg dat ding aan geen kanten perfekt afgesteld. Graag respons via PM als het kan . met vriendelijke Jan. ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
vGnp Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 (aangepast) Ik krijg dat ding aan geen kanten perfekt afgesteld. Even twee snelle vragen/opmerkingen: - Heb je de hulpreflector juist gemonteerd? (Je kunt 'm namelijk verkeerd om monteren, gaatje hoort onder) - Heb je de LNB houders juist gemonteerd? (Ook die kun je verkeerd om monteren) Plaats anders ook eens een paar foto's. vGnp 30 november 2011 aangepast door vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tycaja Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Geplaatst: 30 november 2011 Ja hoor schotel was voorgemonteerd als ik die ophaalde. Maar krijg het signaal niet helemaal juist ! en heb veel last van blokken. Ook de 19.2 krijg ik niet aan de praat. zal dit weekend eens kijken om enkele foto's te posten. mvg jan ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
vGnp Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Ja hoor schotel was voorgemonteerd als ik die ophaalde Ook diegene die de schotel voor heeft gemonteerd kan het verkeerd doen. Heb je vrij zicht vanuit de schotel? Geen mogelijke obstakels? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Marc-Sim Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 @ Jan (uit Brugge) Met een "goed" meettoestel zal het zeker lukken ! Ik stuurde u een pm. 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen