chevrolet Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 @***ongewenste_url***, Ik wens u sterkte en...sante.. ik neem alvast een pintje op de goede afloop. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 Wel Chevrolet ,ik heb files aan het testen geweest en deze werken op de meeste decoders ,maar met Strong is het hopeloos.Veranderd met picbined enz.,maar niets werkt. We blijven maar wat verder zoeken,en wie weet ooit??? Ik kreeg van enkele sat4all fans een file toegezonden die bij hen 100% werkt.Maar ik zou dit toch eens graag ter plaatse willen bekijken.?? ***ongewenste_url***.
chevrolet Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 @***ongewenste_url***, Eerst nog bedankt voor je pm ziet er hoopvol uit. Die files waarvan anderen zeggen dat ze moeten werken draaien meestal op een gepatchte CI met "hie-joen-daai" en niet op een Strong met V9. Ik heb ook files ontvangen maar niets draait. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Chevrolet, Heb je de nieuwe url al eens bekeken?? ***ongewenste_url***.
chevrolet Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 @***ongewenste_url***, Ja snel even aangemeld. Ziet er goed uit alhoewel ik jouw posting nog niet heb gevonden maar kan niet echt uitgebreid gaan zoeken want ik zit op mijn werk en baaslief ziet me liever aan het werk gaan, ghe, ghe, ghe. Hoop dat Jhonnny er snel wat op kan vinden. Snap trouwens nog niet zo veel van dat programmeren, kan wel wat files aanpassen, verder kom ik niet afijn we zullen het ooit wel eens leren. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Mijn berichtje staat onder Inters v6 nederland,en vervolgens de topic v6 inters. Ik laat U nu maar rustig verder werken,wij spreken elkaar later wel. ***ongewenste_url***.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen