wanderer Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 (aangepast) Ben zojuist gebeld door CD over HD pakket. Na uitleg over alle "gratis" spullen die je krijgt, gaf ik aan dat ik al een HD-ontvanger heb. Waarop deze meneer mij aanbood om van basis SD over te stappen naar Familie HD voor 14,95 per maand gedurende 12 maanden met daarbij als bonus nog 2 maanden gratis kijken (dus 14 maanden voor 12x 14,95). Ik heb nu basis SD voor 10,95 + een 2e kaart STB voor 1,50. Dus ik vind het wel aantrekkelijk. Is dit een leuke aanbieding? Of zit er ergens een adder onder het gras? En kan ik mijn STB 2e kaart pakket voor 1,50 behouden of wordt dit verplicht automatisch ook 2e kaart Familiepakket voor 2,50? Graag jullie (professionele) mening. Met dank. 30 november 2011 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
1pm Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Hier ook gebeld heb alles afgekapt ik zei jullie moeten eerst eens mijn hd pakket activeren wat ik gevraagd heb , toen begon die miep iets over alles wordt opgenomen enz . Heb gezegd moet werken gaan salut . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Volgens mij betaal je idd 14,95 voor het familie HD pakket,maar dit is een smartpack. Bij een gewone upgrade zit het HD pakket van 5 euro gewoon los bij het SD-familiepakket. Tenzij ze je een persoonlijke aanbieding gemaakt hebben natuurlijk. Je 2e kaart wordt dan dacht ik ook familie voor 2,50 maar of dit verplicht is weet ik niet. Denk je ook aan de eenmalige kosten zoals administratiekosten van 9,95 ?
1pm Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 (aangepast) Gerard werd zojuist weer gebeld is niet waar hoor er zijn geen administratie kosten maar duurt wel 5 tot 10 werkdagen eer geactiveerd wordt 1pm 30 november 2011 aangepast door 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Nou,ik kan je als je wilt een pdf-je laten zien (factuur) dat bij de wijziging van m'n abo van basis naar entertainment er ook administratiekosten aan vast zitten. Dus laat je niet naaien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen