dandan Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 (aangepast) een paar weken geleden had ik geen ontvangst meer op TVV. Ik probeerde on line terug beeld te krijgen zonder succes. Toen ik informeerde bij TVV vertelde ze dat mijn 4 jaar oude decoder te oud was voor TVV .Zodus ik koop een nieuwe decoder Technomate 5402 ik steek mijn abonnement kaart in de CAM en tot mijn verbazing werkt het nog altijd niet. Ik heb dan TVV gebeld maar ik heb nog steeds geen ontvangst. Ik kan wel alle andere 'free to air' kanalen ontvangen. heeeeelp Dandan 30 november 2011 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
Marc-Sim Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 @ dandan, UIt ervaring: Heractiveren via sms gaat beter en sneller bij TV-VL - Uw sat-tuner wel op één (sd) zetten - Welke was uw oudere ontvanger ? Kan ook aan de software liggen... 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
dandan Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Geplaatst: 1 december 2011 Bedankt Marc-Sim. Ik heb al meermaals geprobeerd mijn kaart on-line te heractiveren met mijn toestel op Een. Ik heb ook met de mensen van TV-VL gesproken maar ze zeggen telkens het zelfde.(een uur op Een afstemmen ) .Mijn 'out of date'4 jaar oude decoder was een Phoenix Apollo. Zodus ik ben nog steeds eigenaar van een nieuwe Technomate 5402 maar jammer genoeg geen TV-VL. Ik heb ook een kanaal digitaal CAM. DanDan
De_Perre Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 kan je niet je kaart in de cam steken, en dan in de technomate afstemmen op één voor het activeringssignaal? Indien dit lukt ben je weer enkele weken gered... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
dandan Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Geplaatst: 3 december 2011 Hi Perre, De kaart zit in de Canaal digitaal/TV Vlaanderen CAM en ik heb heractivatie on line aangevraagd en op een laten staan voor een ur maar nog altijd geen beeld. Dandan
Gast Hilario Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 had juist hetzelfde met de Rebox lag aan software
satencom Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Het lijk er op, dat jou kaart niet meer goed werkt, want in jou 4 jaar oude ontvanger werkte hij ook al niet, kaart proberen om te ruilen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
dandan Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Geplaatst: 4 december 2011 Hallo moderators Ik heb tv vlaanderen gecontacteerd en ze hebben me verwezen naar een door hun geselecteerde satelliet winkel. Ze hebben daar de kaart in een technomate 5402 gestoken en de kaart werkte prima maar bij ons thuis niet. Is het mogelijk dat TVV je kaart blokeerd als je meerdere aanvragen voor heractivatie hebt gemaakt? Alhoewel ik de klant ben.
vladimirke Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Je her-activatie werkt toch want je kaart doet het in de winkel in eenzelfde toestel. Dus ligt het aan je Technomate 5402. Kijk eens of er nieuwe software in moet, desnoods ga je ermee naar die sat-winkel.
satencom Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Wat van schotel gebruik je ,en wat van type lnb, 2 losse lnb's of anders kan je bvn wel ontvangen en de regionale kanalen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
dandan Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Geplaatst: 4 december 2011 (aangepast) hallo moderator Mijn schotel is een Technisat Multitenne. Ik kan wel naar BVN kijken maar niet naarTVV alhoewel ik klant ben.Als mijn kaart in de ene winkel werkt en in de andere winkel niet dan is er mischien een 'intermittend'foutje 4 december 2011 aangepast door dandan
vladimirke Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 dandan, je geeft het eigenlijk zelf aan dat er iets niet klopt me je ontvanger. 1. De kaart werkt in de winkel in eenzelfde toestel. Dus kaart is in orde. 2. Je kan wel BVN zien. Dus schotel is juist uitgericht. Blijft dus enkel je ontvanger over. Loop even bij die winkel binnen, misschien is er enkel een update van de software nodig en dat kost maar een paar Euro.
dandan Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Geplaatst: 4 december 2011 Hallo vladimireke Mijn Technomate is juist geteld 5 dagen oud dus die zal wel de laatste software hebben.
De_Perre Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 met het risico voor geflame aan mijn adres: steekt de kaart wel op de juiste manier in de CAM/interne lezer van de ontvanger (indien er interne kaartlezers zouden zijn). Indien je dezelfde kaart in de winkel in een gelijkaardig toestel steekt en daar werkt de kaart wel; ligt het inderdaad ergens aan jouw toestel. En dan schieten er niet zoveel mogelijkheden meer over vrees ik. 1. probleem met cam of interne kaartlezer 2. foutieve manier van insteken Kan je in één van de menu's de datums uitlezen van management etc van je kaart? Wat betreft ouderdom: kan inderdaad de laatste FW zijn, maar veel hangt af van hoelang de ontvanger misschien al bij de verdeler stond. Indien hij redelijk klantgericht is, zou je er inderdaad van uit kunnen gaan dat hij de laatst beschikbare versie er op gezet heeft, vooraleer het toestel af te leveren. Beste manier is om in de menu's eens na te kijken welke versie er op jouw box staat, en dan eens te controleren op de website van de fabrikant of dit wel degelijk de laatste versie is. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
satencom Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Welke zender lijst heb in de ontvanger, de HD lijst of de SD lijst de meeste HD zenders zitten op 23,5, kun je die 23,5 wel ontvangen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen