Ga naar inhoud


Geen beeld TV Vlaanderen op Technomate 5402


dandan

Aanbevolen berichten

een paar weken geleden had ik geen ontvangst meer op TVV. Ik probeerde on line terug beeld te krijgen zonder succes. Toen ik informeerde bij TVV vertelde ze dat mijn 4 jaar oude decoder te oud was voor TVV .Zodus ik koop een nieuwe decoder Technomate 5402 ik steek mijn abonnement kaart in de CAM en tot mijn verbazing werkt het nog altijd niet. Ik heb dan TVV gebeld maar ik heb nog steeds geen ontvangst. Ik kan wel alle andere 'free to air' kanalen ontvangen.

 

heeeeelp

 

Dandan

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


@ dandan,

 

UIt ervaring: Heractiveren via sms gaat beter en sneller bij TV-VL - Uw sat-tuner wel op één (sd) zetten - Welke was uw oudere ontvanger ?

Kan ook aan de software liggen...

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Marc-Sim. Ik heb al meermaals geprobeerd mijn kaart on-line te heractiveren met mijn toestel op Een. Ik heb ook met de mensen van TV-VL gesproken maar ze zeggen telkens het zelfde.(een uur op Een afstemmen ) .Mijn 'out of date'4 jaar oude decoder was een Phoenix Apollo.

Zodus ik ben nog steeds eigenaar van een nieuwe Technomate 5402 maar jammer genoeg geen TV-VL. Ik heb ook een kanaal digitaal CAM.

 

DanDan

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je niet je kaart in de cam steken, en dan in de technomate afstemmen op één voor het activeringssignaal?

Indien dit lukt ben je weer enkele weken gered...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijk er op, dat jou kaart niet meer goed werkt, want in jou 4 jaar oude

ontvanger werkte hij ook al niet, kaart proberen om te ruilen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo moderators

Ik heb tv vlaanderen gecontacteerd en ze hebben me verwezen naar een door hun geselecteerde satelliet winkel. Ze hebben daar de kaart in een technomate 5402 gestoken en de kaart werkte prima maar bij ons thuis niet. Is het mogelijk dat TVV je kaart blokeerd als je meerdere aanvragen voor heractivatie hebt gemaakt? Alhoewel ik de klant ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat van schotel gebruik je ,en wat van type lnb, 2 losse lnb's of anders

kan je bvn wel ontvangen en de regionale kanalen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo moderator

 

Mijn schotel is een Technisat Multitenne. Ik kan wel naar BVN kijken maar niet naarTVV alhoewel ik klant ben.Als mijn kaart in de ene winkel werkt en in de andere winkel niet dan is er mischien een 'intermittend'foutje

aangepast door dandan
Link naar reactie
Delen op andere sites

dandan, je geeft het eigenlijk zelf aan dat er iets niet klopt me je ontvanger.

 

1. De kaart werkt in de winkel in eenzelfde toestel. Dus kaart is in orde.

2. Je kan wel BVN zien. Dus schotel is juist uitgericht.

 

Blijft dus enkel je ontvanger over.

Loop even bij die winkel binnen, misschien is er enkel een update van de software nodig en dat kost maar een paar Euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met het risico voor geflame aan mijn adres: steekt de kaart wel op de juiste manier in de CAM/interne lezer van de ontvanger (indien er interne kaartlezers zouden zijn).

Indien je dezelfde kaart in de winkel in een gelijkaardig toestel steekt en daar werkt de kaart wel; ligt het inderdaad ergens aan jouw toestel. En dan schieten er niet zoveel mogelijkheden meer over vrees ik.

1. probleem met cam of interne kaartlezer

2. foutieve manier van insteken

 

Kan je in één van de menu's de datums uitlezen van management etc van je kaart?

 

Wat betreft ouderdom: kan inderdaad de laatste FW zijn, maar veel hangt af van hoelang de ontvanger misschien al bij de verdeler stond. Indien hij redelijk klantgericht is, zou je er inderdaad van uit kunnen gaan dat hij de laatst beschikbare versie er op gezet heeft, vooraleer het toestel af te leveren. Beste manier is om in de menu's eens na te kijken welke versie er op jouw box staat, en dan eens te controleren op de website van de fabrikant of dit wel degelijk de laatste versie is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke zender lijst heb in de ontvanger, de HD lijst of de SD lijst

de meeste HD zenders zitten op 23,5, kun je die 23,5 wel

ontvangen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...