Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

zo zie je ,je leert elke dag wat nieuws ,en daarom maakt ik fouten ,om van te leren en te verbeteren.

aangepast door highlander53

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Geplaatst:

@Tonskidutch,

Het probleem van de AB heb ik soms ook. Dan blijft de toets net iets langer hangen dan noodzakelijk.

Maar last heb ik er nog niet van ondervonden.

De default skin in V3.2, vind ik heel mooi, maar toch vervangen door "Kerni-HD 1R2 blackmod", voorheen altijd gebruikt.

De rede hiervoor is dat in de zender-lijst, de onderste zender steeds herhaalt wordt op de volgende"pagina".

Dit vind ik wat storend. Misschien dat daar eens naar gekeken kan worden, want in geen een andere skin ben ik dit tegengekomen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

Mannen, dit topic ging in eerste instantie over Joe en vastlopen. Nu gaat het over een afstandsbediening. Kunnen we bij het onderwerp blijven aub?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Mannen, dit topic ging in eerste instantie over Joe en vastlopen. Nu gaat het over een afstandsbediening. Kunnen we bij het onderwerp blijven aub?

inderdaad sorry als ik de mannen off topic geleid heb

ciao

La Solitudine

Laura Pausini

Geplaatst: (aangepast)

Je bedoelt denk ik dat het niet in jouw handen is en dan moet nog als noch geschreven worden.

wat?

Edwin024 wil denk ik duidelijk maken dat hij prima begreep wat je bedoelde te zeggen maar mensen graag op hun taalfouten wijst met een zinsnede die zelf kant nog wal raakt. ;)

aangepast door bugfixrth
Geplaatst:

topic sluiten graag ,het probleem is opgelost,

dank aan alle.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...