Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Even over de ontvangst van de Astra in Turkije.<BR>Ik ben deze zomer 2 weken in Turkije op vakantie geweest 24-08 t/m 03-09.<BR>In Kusadasi 100 Km van Izmir..<BR>Ik heb me zelf erg verbaasd dat men met een schotel van slechts !! 1.80 prime focus de astra kon ontvangen in ieder geval Rtl4/5 Sbs 6 enz.<BR>En wat me nog meer verbaasde is dat er redelijk veel schotels geplaats waren van diverse pluimage.<BR>En dat er ECHTE speciaal zaken zijn die zich zelf aan prijzen met de reclame TURKSAT of DIGITURK en dit dan op een bord langs de weg met een grote pijl erop [ turkse ANWB bewijzering ].<BR>Helaas waren de eigenaren van de door mij bezochte satelliet speciaal zaken de engelse of de duitse taal niet machtig op een dusdanige wijze dat fatsoenlijke communicatie mogelijk was.<BR>HELAAS..<BR>Overigens is daar de Populairste Ontvanger de HUMAX 5400. <BR> <BR>Klaas Goossensen. <BR> klaas@Mastera.nl
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 Goed nieuws voor iedereen die in Turkije naar de Astra kanalen wil kijken.<P>Ter plaatse (Alanja) bleek dat met een schotel van 2mtr diameter alle kanalen prima te ontvangen zijn.<BR>Dus niks grote schotels tot 5 mtr. En de schotel delen met de buurman maakt het nog voordelig ook. Totaal bedrag omgerekend fl. 300.=
Unetwork Geplaatst: 28 september 2001 Geplaatst: 28 september 2001 Dus dan had ik toch nog eens gelijk he? <BR>Ik bekijk nu zelfst met een 90 cm schotel in Macedonie Astra, wel kan ik cine**om schudden maar RTL NL gaat prima!<BR>Ik heb trouwens van een nieuws colega die op bommen wacht bij de grens bij Irak ook een bericht ontvangen dat het daar met een 3 meter schotel lukt! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten