Weazel Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 ik heb een multipro programmer en kit16 voor de pace. ik probeer dit op een goldcard te zetten, de pic file proggen lukt wel maar de .crd file wordt niet geaccepteerd in cardpro en ik heb chipcat geprobeerd maar die geeft line error op regel 4. doe ik iets verkeerd?
Gast Geplaatst: 3 september 2002 Geplaatst: 3 september 2002 Zet de CRD eens om naar HEX. Dan zul je zien dat het allemaal werkt. Er staan bij Duwgati op de site utils om ze om te zetten.
Weazel Geplaatst: 3 september 2002 Auteur Geplaatst: 3 september 2002 is me nog niet gelukt geen 1 programma laad die crd behoorlijk in, en diegene die het wel lezen, kunnen het weer niet wegschijven in een ander formaat.
Gast Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 Ik heb hier wel wat gevonden : http://www.duwgati.com/NLversie/Sw-hex2bin2crd.htm Dan selecteer je de vlag, vervolgens de software sectie en dan neem je de 5e link van onderen. Je kan dus gewoon met Picbined files converteren.
Weazel Geplaatst: 4 september 2002 Auteur Geplaatst: 4 september 2002 met picbined krijg ik die crd ook niet geladen elke optie geprobeerd ik krijg deze error steeds.
Gast Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Lijkt mij gewoon een corrpute file dan.... Gewoon verder rommelen en een andere file proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen