domburgb Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 Hoi Allemaal, Ik ben momenteel hetzelfde aan het proberen met mijn Netgear WNDR3700 router en een Zyxel P-21812-F1. Zelf heb ik alleen geen utp kabel naar de 1e verdieping lopen. Mijn vraag is kan ik de netgear niet op de 1e zetten en hem draadloos als repeater gebruiken? Hoe moet ik (in taal voor dummies aub) de Zyxel en Netgear dan instellen? Alvast bedankt, Bas
winwiz Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 Bas, in het vervolg wel van je eigen problemen een eigen nieuw onderwerp maken. Dit is duidelijker voor iedereen en verhoogt de kans op hulp. Nu heb ik het voor je gedaan. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
theparasol Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 Is ethernet over netspanning niet een betere oplossing? (powerline adapters) Kun je mee naar boven komen en vervolgens daar gewoon de accesspoint weer oppluggen voor dekking op de etage.
domburgb Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Geplaatst: 4 december 2011 Ethernet over netspanning is zeker een makkelijker oplossing. Kost alleen wel weer een 60 euri of zo voor zo'n setje, en ik blijf een hollander Als er een draadloze oplossingen is vind ik het leuker om dat voor elkaar te krijgen, maar anders zal ik idd daarvoor gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen