Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Satje,

Allereest de complimenten voor je geweldige lijst. Ik maak er al heel lang tot volle tevredenheid gebruik van (wat een werk...).

Je hebt een foutje gemaakt met de transponder van trace HD op 23.5. De FEC moet 5/6 zijn in plaats van 3/4. Mijn DB 800 kreeg hele rare kuren. De transponder gaf een ontvangststerkte van 0.0 db. Daarnaast was de transponder (met de juiste waarden) met geen mogelijkheid meer in te lezen (geen ontvangst). Ook het aanpassen van de FEC in Dreamset bracht niet de oplossing, totdat ik een lege kanalenlijst in de box zette en dan opnieuw de transponder inlas.

Groeten,

Fred

Geplaatst:

Satje,

Allereest de complimenten voor je geweldige lijst. Ik maak er al heel lang tot volle tevredenheid gebruik van (wat een werk...).

Je hebt een foutje gemaakt met de transponder van trace HD op 23.5. De FEC moet 5/6 zijn in plaats van 3/4. Mijn DB 800 kreeg hele rare kuren. De transponder gaf een ontvangststerkte van 0.0 db. Daarnaast was de transponder (met de juiste waarden) met geen mogelijkheid meer in te lezen (geen ontvangst). Ook het aanpassen van de FEC in Dreamset bracht niet de oplossing, totdat ik een lege kanalenlijst in de box zette en dan opnieuw de transponder inlas.

Groeten,

Fred

Volgens mij heb je de lijst van een week terug erin gezet, in de laatste was dat reeds aangepast.

Ed

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen